Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمد حسین حمیدی گفت: پلیس در زمینه برگزاری کنکور کارشناسی ارشد در روزهای پایانی هفته آمادگی کامل دارد و هیچ مشکل و محدودیتی برای برگزاری کنکور وجود ندارد .

سردار حمیدی ، رئیس پلیس راهور تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا درباره تعهیدات پلیس راهور برای برگزاری کنکور کارشناسی ارشد در پایان هفته گفت: پلیس در این زمینه آماده باش است و هیچ مشکل و محدودیتی برای برگزاری کنکور در سه روز آخر هفته ندارد و هر ساعتی که این آزمون برگزار شود آمادگی سرویس دهی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه با اشاره به برخورد پلیس با وجود معتادان متجاهر در حاشیه اتوبان ها خاطرنشان کرد: مأموران پلیس راهور اولین کسانی هستند که با این افراد در حاشیه اتوبان ها و بزرگراه ها برخورد می کنند و با توجه به طرح مشترکی که با پلیس مواد مخدر و پلیس راهور وجود دارد، مأموران راهور این افراد را شناسایی و مسئولان مربوطه تحویل می دهند.

او ادامه داد: برای پیشگیری از وجود معتادان متجاهر در محل های تردد شهروندان اقدامات هندسی ای را نیز پلیس راهور انجام می دهد که شامل روشن سازی زیر پل ها و مکان های تاریک است که این اقدام خود می تواند امری می تواند جلوگیری کند.

انتهای پیام/3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راهور کارشناسی ارشد آماده باش کنکور بزرگراه مواد مخدر نقشه راه ها امنیت جاده ای برگزاری کنکور پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۷۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین تیموری، مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اشاره به فعالیت‌های این کمیته در آستانه برگزاری این دوره از نمایشگاه بین‌‎المللی کتاب تهران گفت: فضای مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه قرار گرفته است و نقشه‌ها و جانمایی ناشران حوزه‌های کودک و نوجوان، ناشران داخلی، ناشران خارجی، ناشران بین‌الملل نهایی شده و اجرای غرفه ناشران این حوزه‌ها اواخر این هفته شروع و تا اوایل هفته آینده تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه غرفه‌سازی ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند، افزود: آماده‌سازی زیرساخت‌های مورد نیاز در مصلی امام خمینی (ره) همچون غرفه‌های تبلیغات، غرفه‌های رفاهی و غرفه‌های اطلاع‌رسانی از سه شنبه (چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) آغاز شده است.

تیموری گفت: ارتباط با نهادها و سازمان‌های همکار در برگزاری این رویداد برقرار شده و جلسه‌ای با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شده است. همچنین کمیته‌های تخصصی شکل گرفته تا در فرآیندی ضمن بازدید از محل برگزاری نمایشگاه برنامه‌ریزی‌ها لازم برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های خود پیش‌بینی کنند. بیش از ۷۰ سازمان و نهاد با نمایشگاه همکاری دارند.

کد خبر 6087307 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور ، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز