Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی جوادی، در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: همزمان با عید قربان و شروع دهه ولایت قرارگاه محرومیت زدایی و سازندگی جنوب شرق تهران به کمک خیرین تعداد ۵۰۰ بسته ارزاق در شهر تهران توزیع نمود.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های این قرارگاه در دهه ولایت اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان و مرمت خانه و مدارس‌های آسیب دیده کم برخوردار در مناطق جنوبی تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جوادی گفت: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا ۷۰۰۰ بسته ارزاق هر کدام با ارزش تقریبی ۵۰۰ هزار تومان توزیع گردیده است و با گلریزان انجام شده توسط خیرین ۲۰ دست جهیزیه هر کدام با ارزش تقریبی ۲۰ میلیون تومان و بدون دریافت هیچ هزینه‌ای از عروس و داماد اهدا گردیده است.


فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و سازندگی جنوب شرق تهران افزود: مردم مناطق ۱۱ تا ۱۶ تهران که در محدوده جغرافیایی این قرارگاه هستند و از نظر مالی توان مرمت منازل خود را ندارند به این قرارگاه اطلاع داده تا گروه‌های جهادی زیر مجموعه قرارگاه در اسرع وقت نسبت به بازسازی و مرمت منازل این مردم عزیز اقدام نمایند.

کد خبر 5266004

منبع: مهر

کلیدواژه: هادی جوادی محرومیت زدایی عید سعید قربان عید غدیر خم مناطق حاشیه نشین کمک هزینه جهیزیه شورای شهر تهران شهرداری تهران سازمان زندان ها ویروس کرونا قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش هلال احمر جمهوری اسلامی ایران واکسن کرونا جشنواره فرهنگی دانش آموزی آسیبهای اجتماعی سازمان هواشناسی خوزستان ترافیک علیرضا تابش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۷۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ابتدای حادثه سیل اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات و خدمات موثری را به مردم این منطقه ارایه نموده و در ادامه این خدمات جریانی جهادی امروز محموله‌ای بزرگ شامل آرد، موادغذایی از قبیل برنج، روغن، انواع کنسروجات، ماکارانی، آب معدنی، رب و همچنین البسه ورزشی برای کودکان و نیز لوازم التحریر مدرسه بین مردم مناطق سیل زده در حال توزیع می‌باشد.


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ادامه با بیان اینکه تاکنون کمک‌های نیروی زمینی سپاه مبالغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان بوده که در مناطق سیل زده جنوب استان توزیع شده است.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: نیرو‌های امدادی این قرارگاه به صورت مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند و به انجام ماموریت‌های امداد و نجات می‌پردازند.


سرتیپ پاسدار مرتضوی تأکید کرد این کمک‌ها تا زمانی که نیاز مردم منطقه باشد، در کنار سایر خدمات جهادی و امدادرسانی سپاه ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک‌های خود ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان