Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک مجتمع کشت و صنعت آیدانه چالدران گفت: بعد از ۱۵ سال و برای امید بخشی به جوانان و بهره‌مندی از استعدادهای والیبال منطقه شمال استان و شهر چالدران تیم آیدانه را تشکیل و در لیگ دسته یک والیبال حضور خواهیم یافت.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، غلامرضا جلیل زاده گفت: والیبال ورزش اول استان آذربایجان‌غربی است و در شهرهای شمال استان نیز این رشته در بین اقشار مختلف بویژه جوانان بسیار مورد توجه است و استعدادهای بسیاری نیز نهفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در سفری که به ماکو و چالدران داشتم جوانانی علاقمند به این رشته که در نقاط مختلف اقدام به انجام بازی والیبال می‌کردند را مشاهده و با رایزنی با هیات والیبال آمادگی تیمداری را اعلام کردم و با انتخاب "فرهاد اعرابی" از مربیان باسابقه والیبال اقدام به آغاز تست گیری از استعدادهای والیبال و آغاز تمرینات کردیم که در ابتدا بازیکنان مختلفی از شهرهای مختلف شمال استان اعلام آمادگی کردند.

مالک مجتمع کشت و صنعت آیدانه چالدران ادامه داد: به همین صورت تیم "آیدانه چالدران" بعد از پانزده سال بار دیگر در رشته والیبال حضور خواهدیافت و با صحبت‌هایی که با فدراسیون والیبال نیز انجام گرفت، با تکیه بر نیروهای بومی و احتمالا تقویت تیم در برخی پست‌ها با بازیکنان دیگر در لیگ دسته یک والیبال حضور خواهیم یافت و بعد از کسب تجربه و شرایط مناسب در لیگ برتر نیز حضور خواهیم یافت و مطمئن هستم والیبال این منطقه پتانسیل داشتن ملی‌پوش در سطوح ملی در طی سالیان آتی را خواهدداشت.

جلیل‌زاده درخصوص شرایط زیرساختی شهر چالدران نیز گفت: در اواسط دهه ۸۰ بدلیل حضور چند بازیکن اهل کرج علی‌رغم داشتن سالن و زیرساخت‌های لازم بیشتر تمرینات تیم در آن شهر انجام و بازی‌ها در شهر چالدران برگزار می‌شود ولی امسال زیرساخت‌های شهر چالدران و اماکن اقامتی این شهر را آماده میزبانی هر نوع مسابقه‌ای کرده بطوریکه امکان میزبانی همزمان از چند تیم را نیز داریم.

مالک مجتمع کشت و صنعت آیدانه چالدران اضافه کرد: برای تیم‌داری بدنبال هیچ تبلیغ یا معروفیت نیستم و هدف اصلی و مهم من ایجاد امید و انگیزه در بین جوانانی که این روزها بدلیل وجود مشکلات از ناامیدی رنج می‌برند است و بتوانم دین خود را برای کمک به جوانان این شهر و منطقه ادا کنم.

وی ادامه داد: علاوه بر والیبال در رشته تکواندو که در گذشته استان آذربایجان‌غربی یکی از مهدهای معرفی استعدادها بود نیز فعالیت خواهیم کرد که البته در این رشته بیشتر اهداف مدنظر ما فعالیت در رده‌های نونهالان و نوجوانان است.

جلیل‌زاده در خاتمه گفت: با توجه به نداشتن فعالیت‌ واحدهای تولیدی آیدانه چالدران و اروم دشت ارومیه، برنامه‌ریزی خود را برای فعال کردن دوباره این دو واحد و احیای آنها آغاز کرده و طی چند ماه آینده خبرهای خوشی از این واحدهای اعلام خواهدشد.

آیدانه چالدران در دو فصل ۱۳۸۴ و ۱۳۸۵ در سطح اول والیبال کشور تیمداری کرد که در فصل نخست در بین ۱۴ تیم رتبه یازدهم و در فصل دوم در بین ۱۲ تیم رتبه دوازدهم را کسب کرد و بعد از پانزده سال دوباره فعالیت خود را در رشته والیبال آغاز می‌کند ضمن اینکه این تیم در سال ۸۴ بازیکنانی چون بهنام محمودی، شهرام محمودی، بهرام فرید و مرحوم حسین معدنی را در اختیار داشت که در سال‌های بعد از آن ستاره‌های والیبال ایران شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بخش خصوصی والیبال چالدران آذربایجان غربی شهر چالدران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۷۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۱۹ هزار تن دانه‌های روغنی از مزارع کلزا شهرستان دهلران

ایسنا/ایلام مدیر جهاد کشاورزی دهلران ضمن اشاره به رکورد تاریخی تولید کلزا در شهرستان دهلران گفت: امسال بیش از ۱۹ هزارتن دانه روغنی از مزارع کلزا تولید شده که این میزان در طول تاریخ کشاورزی شهرستان دهلران بی سابقه است.

«جلال یوسفی» در گفت‌وگو با ایسنا از آغاز برداشت محصول استراتژیک گندم از مزارع آبی و دیم شهرستان دهلران خبر داد و گفت: در سال زراعی جاری  ۶۷ هزار هکتار از اراضی زراعی  شهرستان به کشت گندم اختصاص یافته است.
مدیر جهاد کشاورزی دهلران عنوان کرد: تا امروز بیش از ۲۵ هزار تن  از این مزارع استحصال گردیده که پیش‌بینی می‌شود  این میزان به ۲۳۰ هزار تن برسد.
وی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۷ مرکز خرید فعال در این شهرستان آماده خرید گندم از کشاورزان منطقه است و همچنین هماهنگی‌های لازم به منظور تامین سوخت کمباین‌ها و انجام معاینه فنی انجام گرفته است.
یوسفی افزود: در حال حاضر ۲۵۰ کمباین در مزارع شهرستان جهت برداشت محصول مشغول فعالیت هستند و هماهنگی‌های لازم برای ورود کمباین‌های  بیشتر به منطقه صورت گرفته  که بزودی در شهرستان مستقر خواهند شد و با توجه به اینکه نرخ برداشت غلات توسط کمباین از همان روزهای ابتدایی برداشت به طرق  مختلف به سمع کشاورزان و کمباین داران رسیده است، کشاورزان عزیز می توانند در صورت مشاهده  هرگونه تخلف به جهاد کشاورزی مراجعه  تا از طریق مراجع قانونی و تعزیرات حکومتی  برخورد گردد.
مدیر جهاد کشاورزی دهلران  ضمن اشاره به رکورد تاریخی تولید کلزا  در این شهرستان بیان کرد: امسال بیش از ۱۹ هزارتن دانه روغنی از مزارع  کلزا تولید شده است که این میزان در طول تاریخ  کشاورزی شهرستان دهلران بی‌سابقه است.
یوسفی در پایان با تاکید بر صدمات جبران ناپذیر آتش زدن بقایا از کشاورزان تاکید کرد و گفت: با توجه به تاثیرات مخرب این عمل بر کاهش جذب عناصر غذایی توسط ریشه، کاهش ظرفیت نگهداری آب، کاهش میکروارگانیسم‌های مفید خاک و همچنین افزایش فشردگی و سله بندی خاک(سفت شدن بافت خاک) از سوزاندن کاه و کلش و بقایای گیاهی در مزارع جداً خودداری نمایند.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • غنی‌ترین منابع طبیعی کلسیم
  • افزایش ۷۰ هزار تنی تولید کلزا در کشور
  • تولید کلزا به ۲۵۰ هزارتن می‌رسد
  • تولید بیش از ۱۹ هزار تن دانه‌های روغنی از مزارع کلزا شهرستان دهلران
  • در این شهر هیچ کولری روشن نمی‌شود!
  • با اسیدیته قهوه، یکی از اصلی‌ترین خصوصیات قهوه آشنا شوید
  • شهروند خبرنگار، نبود پل در روستاهای چالدران
  • برگزاری نخستین آزمون سراسری در شهرستان چالدران
  • برداشت کلزا در بهبهان
  • در این شهر هیچ کولری روشن نمی‌شود! (+عکس)