Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین،  ایمانی با بیان آنکه جذب منابع برای بانک بسیار با اهمیت است، خاطرنشان کرد: همکاران با اتکا به ظرفیت ها و امتیازات بانک باید برای دستیابی به جایگاه واقعی و شایسته در نظام بانکی تلاش کنند.

وی یکی از عوامل مهم در این زمینه را جذب منابع ارزان قیمت دانست و تصریح کرد: یکی از راه های جذب منابع ارزان قیمت، بازاریابی و تعامل با اشخاص حقوقی است چرا که این اشخاص هم زمینه حضور مشتریان جدید به بانک را فراهم نموده و هم با تزریق منابع ارزان قیمت به بانک و دریافت خدماتی چون تسهیلات و تعهدات، به افزایش و ارتقاء درآمدهای مشاع و غیرمشاع و نهایتا تقویت جایگاه بانک کمک می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل بانک سینا از مهمترین عوامل سودآوری هر شعبه را پرداخت تسهیلات برشمرده و افزود: همکاران باید ضمن رعایت دقیق دستورالعمل ها و ضوابط، بهداشت اعتباری در پرداخت تسهیلات برای کاهش معوقات را مدنظر داشته باشند.

ایمانی همچنین بر صدور ضمانت نامه ها و گشایش LC به عنوان یکی دیگر از راه های درآمد شعب تاکید کرد و اظهار داشت: اگرچه این موضوع یکی از امتیازات مهم در رشد عملکرد شعب است اما اگر همین موضوع بدون مطالعه و عدم بررسی اهلیت و توانایی ضمانت خواه و ذینفع، عملیاتی شود، بانک را با چالش های جدی همراه خواهد ساخت.

وی مطالبات غیرجاری در شعب را هم عامل مهمی در افزایش هزینه ها برشمرد و گفت: مطالبات غیرجاری، پول منجمد شده ای است که به چرخه تولید برنمی گردد و سبب افزایش هزینه های مضاعف به بانک می شود که با وصول آن می توان از این منابع در جهت رونق و رشد اقتصاد استفاده کرد.

وی همچنین افزایش اختیارات در شعب و مناطق را برای پاسخگویی بهتر به نیازهای مشتریان عنوان کرد و بیان داشت: همکاران باید از فرصت های موجود در جهت خدمات رسانی مطلوب به مردم نهایت بهره را ببرند، چرا که این امر هم رضایت خداوند و هم مردم را به همراه دارد.

ایمانی در پایان گفت: سرمایه انسانی باانگیزه می تواند بانک را به سمت پیشرفت و تعالی، سوق دهد به همین جهت ایجاد محیطی بانشاط و بدون دغدغه فکری، هدف مدیریت ارشد بانک سینا است.

گفتنی است در جریان سفر مدیرعامل بانک سینا، معاونین شعب و مناطق و سرمایه های انسانی و مدیر منطقه کرمانشاه و ایلام نیز حضور داشتند و شعب عشایر، مدرس؛ آیت اله کاشانی و حدادعادل کرمانشاه مورد بازدید ایشان قرار گرفت

پربیننده ترین FATF در اختیار دولت نیست / همه مشکلات را پای دولت ننویسید پاسخ رزازان به ادعاها درباره پاداش مصوب سهامداران به هیات مدیره بانک تجارت رییس جمهور در مجمع سالیانه بانک مرکزی + عکس توضیحات بانک دی در خصوص بازگشایی نماد در بورس در سال۹۹ رشد اقتصادی به ۳.۶درصد رسید / سال گذشته ۱۲۵۷هزار میلیارد ریال اوراق مالی فروخته شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک سینا بانک سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۷۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه شایسته اردبیل در کشتی فرنگی احیا شود

سیدحامد عاملی در آیین اختتامیه مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان موسوم به جام صفوی در اردبیل با اشاره به پیشینه پرافتخار این استان در کشتی فرنگی بر لزوم توجه بیش از پیش و احیای جایگاه و نام اردبیل در این رشته ورزشی پرطرفدار تاکید کرد.

استاندار اردبیل با قدردانی از زحمات و افتخارآفرینی پهلوانان و قهرمانان ایران در رشته‌های مختلف همچون کشتی افزود: زحمات ورزشکاران اردبیلی نباید فراموش و کم‌رنگ شود و تقدیر از پهلوانان و قهرمانان وظیفه‌ای همگانی است.

او درباره نامگذاری این رویدادها با عنوان جام صفوی گفت: خاندان صفوی در زمان حکومت خود اقدامات بسیار اساسی در حوزه هویت ایرانی، حفظ و حراست از خاک، مذهب، معماری، اقتصاد ایران انجام داده اند و اینها فراموش‌شدنی نیست و جام صفوی برای تبیین خدمات صفویه و اردبیل به ایران برگزار شد.

عاملی بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم جهت توسعه زیرساخت‌های رشته کشتی در استان اردبیل در دستور کار است تا ظرفیت‌های موجود رشته کشتی استان احیا شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • استفاده از ابزار‌های نوین در کنترل نظام بانکی کشور
  • جایگاه شایسته اردبیل در کشتی فرنگی احیا شود
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟