Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات تیراندازی بازی های المپیک امروز با برگزاری رقابت های مرحله نیمه نهایی در بخش میکس تپانچه بادی ١٠ متر پیگیری شد.

ترکیب جواد فروغی و هانیه رستمیان که با قرار گرفتن در جایگاه هشتم از مرحله مقدماتی صعود کردند در کنار تیم های چین (٢ تیم)، اوکراین، روسیه، استرالیا، هند و صربستان در این مرحله با یکدیگر رقابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از شلیک ٢٠ تیر توسط هر یک از تیراندازان حاضر در این مرحله جایگاه نهایی تیم ها برای صعود به مراحل بالاتر مشخص شد.

بر این اساس تیم میکس تپانچه بادی ١٠ متر ایران با ایستادن در رده پنجم شانس صعود را از دست داد.

همچنین تیم های چین و روسیه با قرار گرفتن در رده های اول و دوم راهی مرحله فینال شدند تا رقابت خود را برای کسب مدال طلا و نقره این بخش از مسابقات دنبال کنند.

 تیم های اوکراین و صربستان که در رده های سوم و چهارم قرار گرفتند برای کسب مدال برنز با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

تیم میکس تپانچه بادی در حالی از دور رقابت ها کنار رفت که جواد فروغی در روز نخست مسابقات در تپانچه بادی صاحب مدال طلا شد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تپانچه بادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۷۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور

دبیر هیئت تیراندازی مازندران از راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشوری در رده جوانان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، علی‌مصطفی رجبی شامگاه _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشوری اظهار کرد: ماهک مسلمی و سیده مهنّا سیدپور دو بانوی توانمند در رشته تیراندازی با ثبت رکوردهای خوب در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان به مرحله فینال راه یافتند.

وی افزود: در فینال این مسابقات که عصر امروز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد، ماهک مسلمی رتبه سوم کشور را به‌دست آورد و سیده مهنّا سیدپور در جایگاه پنجم قرار گرفت.

دبیر هیئت تیراندازی مازندران با حضور در این رقابت‌ها به همراه تیم تیراندازی استان و برعهده گرفتن مربیگری ورزشکاران عنوان کرد: مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب‌رئیس فدراسیون، یاسر خلیل‌نژاد مسئول کمیته آموزش و حسین باقری سرمربی تیم‌ملی نوجوانان و جوانان برگزار شد.

رجبی خاطرنشان کرد: مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

کد خبر 750197

دیگر خبرها

  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • صعود عالمیان به مرحله سوم گرند اسمش عربستان با شکست حریف مطرح اروپایی
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • دو فرصت جهانی برای تیراندازان و امیدواری به افزایش سهمیه المپیک
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند