Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به توکیو، جواد فروغی پس از کسب عنوان پنجمی در نیمه نهایی تپانچه میکس المپیک توکیو بیان کرد: در مرحله مقدماتی شروع خیلی خوبی نداشتم و در انتها هم خوب نبودم اما در کل به نیمه نهایی صعود کردیم. در بیست تیر، یک مرحله جدید آغاز و امتیازهای قبلی پاک می شود. خدا راشکر در آن مرحله هم خوب بودیم و نمره خوبی ثبت کردیم اما ابرقدرت های تپانچه هستند و کار سخت است و حتی تیم یک هند و کره جنوبی حذف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم های قدرتمندی نتوانستند به فینال راه پیدا کنند. از طرفی ما هم سابقه المپیک نداشتیم با این حال به نظرم عملکرد ما خوب بود و راضی هستیم چون میلیمتری نتوانستیم راه پیدا کنیم.

فروغی در مورد اینکه تیراندازی به رشته های مدال آور اضافه شده است، تصریح کرد: خوشحالم از اینکه تیراندازی رشته مدال آور است.البته این فقط منوط به مدال من نیست. در تپانچه اصلا سابقه مدال آوری نداشتیم و در مسابقات قهرمانی آسیا قطر استارت مدال آوری را زدیم و توانستیم موفقیت ها را ادامه دهیم. البته کرونا و تعطیلات در تمرینات و مسابقات ما فاصله انداخت ولی ما کار خود را ادامه دادیم. جام جهانی هند خیلی مهم بود و امتیاز مهمی داشت و با کسب مدال، رنکینگ ما خوب شد و تپانچه رشد پیدا کرد. در کرواسی هم خوب ظاهر شدیم و طلایی شدیم. تیراندازی در رسانه ها دیده شد و از طرفی هم توقع را بالا برد و تیراندازی پرچمش بالا است.

عضو تیم ملی تیراندازی ایران تاکید کرد: کسب مدال طلا در این موقع باعث شد حساسیت ها بسیار بالا برود و میزان توقع از من بیشتر شد . برخی ها نسبت به من انتقاد داشتند که دست همه آنها را می‌بوسم ولی برخی مغرضان که برداشت سویی داشتند و متعلق به مردم ایران هم نیستند را نمی بخشم.

فروغی در پاسخ به این پرسش که کسب مدال طلا و حضور در برنامه های مختلف روی تمرکز او برای این مسابقه تاثیر گذاشته بود یا خیر، تاکید کرد: اگر بگویم تمرکزم بهم نریخته بود، دروغ گفته ام. از لحاظ زمانی، زمان من گرفته شد همچنین احساس رضایت از کسب مدال طلا باعث شد تا حدودی افت کنم. از نقاط مختلف جهان و ایران تماس نهایی داشتم که تبریک بگویند به خیلی ها نتوانستم پاسخ بدهم . اما با صحبت های مر بی ام نصر اصفهانی دوباره در چهارچوب قرار گرفتم و توانستم تا حدودی تمرکز از دست رفته ام را به دست آورم. بعد از مسابقات امروز پاسخگوی همه دوستان هستم‌.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جواد فروغی تیم ملی تیراندازی ایران المپیک 2020 توکیو تیم ملی تیراندازی ایران جواد فروغی کسب مدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۷۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند

ملی‌پوش تیراندازی ایران از صعود به فینال رقابت‌های جام جهانی در باکو باز ماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در چهارمین روز از جام جهانی در شهر باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان و در تفنگ 10 متر آقایان، امیرمحمد نکونام با امتیاز 630.2 و تنها با 0.3 اختلاف از صعود به فینال باز ماند و در جایگاه یازدهم ایستاد. در همین ماده پوریا نوروزیان امتیاز 623.1 را ثبت کرد.

از ساعتی دیگر نجمه خدمتی، فاطمه امینی و شرمینه چهل‌امیرانی در مرحله مقدماتی تفنگ 10 متر در خط آتش قرار می‌گیرند.

درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام جهانی تیراندازی| دست رستمیان از کسب مدال کوتاه ماند
  • صعود تیرانداز مازندرانی به فینال تپانچه ۲۵ متر جهان
  • صعود هانیه رستمیان به فینال جام جهانی باکو
  • هانیه رستمیان به فینال جام جهانی رسید
  • صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • جام جهانی تیراندازی| صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • رئیس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • ریس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • نکونام از صعود به فینال بازماند