Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان گفت: برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی در ۹۹ بقعه متبرکه گیلان در دهه ولایت در حال برگزاری است.

او افزود: ویژه برنامه‌های دهه ولایت از جمله مراسم ولادت امام هادی (علیه السلام)، کاروان شادی غدیر، همایش بانوان ولایی، مانور سلامت، مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم، جشن روز عید غدیر و توزیع بسته‌های معیشتی تبرکات علوی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دهه ولایت در گیلان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان از مشارکت بسیج و دانشگاه علوم پزشکی در اجرای مانور سلامت در بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: در این طرح مراکز افق بقاع متبرکه که کارگاه تولید ماسک دارند به صورت رایگان ماسک بین زائرین توزیع میکنند.

حجت الاسلام علیزاده افزود: توزیع بسته‌های مواد شوینده و ضدعفونی کننده بین زائران و مجاوران توسط مراکز افق بقاع متبرکه انجام می‌شود.

او گفت: در این طرح با همکاری خدام افتخاری و اعضای مراکز افق بقاع متبرکه، آزمایش قند خون، فشار، ویزیت رایگان از زائرین و مجاورین بقاع متبرکه انجام شود و با هماهنگی و تعامل با شبکه بهداشت و درمان تست رایگان کرونا از زائرین صورت گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان، تجلیل از پرستاران و کادر درمان را از دیگر بخش‌های مانور سلامت برشمرد.

حجت الاسلام علیزاده همچنین از برگزاری مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم در دهه ولایت در رشت و رودسر خبر داد و افزود: در این مسابقات ۹۰۰ قاری و حافظ گیلانی در آستان مطهر خواهر امام رشت و دارالقرآن طالبزاده به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

او توزیع تبرکات علوی را از دیگر برنامه‌های دهه ولایت امسال اعلام و تصریح کرد: این طرح اختصاص به بقاع مجری برگزاری مراسم دهه ولایت نداشته و همه مراکز افق بقاع متبرکه برای کاهش آسیب‌های ناشی از کرونا با کمک خیرین اقدام به تهیه و توزیه بسته‌های معیشتی بین نیازمندان می‌کنند.


انتهای پیام/م.‌ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه ولایت عید غدیر مراکز افق بقاع متبرکه دهه ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۸۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان

ایسنا/گیلان رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، با بیان اینکه سال گذشته با تولید ۳۰ درصد پیله تر کشور رتبه نخست میزان تولید را کسب کردیم، گفت: توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در بین بهره برداران پیش بینی شده است.

صالح محمدی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در سال گذشته ۱۳ هزار و ۳۵۷ جعبه تخم نوغان در استان گیلان توزیع شد، اظهار کرد: ۹۱۷۴ خانوار نوغاندار اقدام به پرورش کرم ابریشم کردند.

وی از تولید ۵۱۰ تن پیله تر طی مدت مذکور خبر داد و افزود: استان گیلان با تولید ۳۰ درصد پیله تر کشور رتبه نخست میزان تولید را کسب کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به برنامه ریزی ها برای توزیع تخم نوغان در سال جاری، تاکید کرد: توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در بین بهره برداران پیش بینی شده است.

محمدی با بیان اینکه قیمت هر کیلو پیله تر ابریشم گیلان در سال گذشته به طور متوسط ۲۴۰ هزار تومان بود، عنوان کرد: کمیته امداد استان گیلان اقدام به خرید ۶۷ تن پیله تر کرد.

وی همچنین از توزیع ۶۴ هزار و ۸۵۰ اصله نهال توت در سال گذشته خبر داد و بیان کرد: در سال جاری نیز توزیع ۱۴۶ هزار اصله نهال توت در گیلان انجام شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه ۸۰۰۰ جعبه تخم نوغان سال ۱۴۰۱ تولید داخل بود که در سال ۱۴۰۲ به ۱۰ هزار جعبه رسید، گفت: طبق برنامه ریزی ها در سال جاری، حدود ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان تولید داخل را توزیع می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای افزایش تولید و بهره وری نوغانداری استان، ۵۴۰۰ خانوار بهره‌بردار استان گیلان را آموزش دادیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع تخم نوغان در گیلان
  • برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان
  • توزیع بیش از ۲۶ هزار پاسپورت در پکتیا
  • تالاب انزلی، میزبان بیش از هزار پرستوی دریایی
  • هشدار احمدیان به کشور‌های میزبان مراکز امنیت سایبری صهیونیستی
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • آغاز فصل نوغانداری در مازندران
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران