Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@18:33:16 GMT

کاهش نسبیِ دما از پایان هفته در تهران

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۸۴۸۱

کاهش نسبیِ دما از پایان هفته در تهران

به گزارش «تابناک»، مجتبی جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت جوی و آب و هوایی استان تهران از کاهش نسبیِ دما از پایان هفته در تهران خبر داد و اظهار داشت: از پنجشنبه تا شنبه ۷ لغایت ۹ مرداد ماه، با ریزش هوایِ خنک عرض‌های بالاتر بر روی استان تهران، دما در اغلب نقاط، ۴ تا ۶ درجه کاهش می‌یابد.

جلالی با بیان اینکه بیشینه‌های پایتخت در این مدت یعنی پنجشنبه تا شنبه ۷ لغایت ۹ مردادماه بین ۳۴ تا ۳۶ درجه در نوسان خواهد بود، گفت: برای امروز پنجم و فردا ششم مردادماه کاهش یک الی ۲ درجه‌ای دما را در سطح استان خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل هواشناسی استان تهران در خصوص وضعیت جوی و هوای تهران، برای روز سه شنبه ۵ مردادماه نیز بیان داشت: برای فردا آسمانی صاف تا قسمتی ابری با حداکثر دما ۳۸ درجه سانتی گراد و حداقل دما ۲۷ درجه سانتی گراد پیش بینی شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان هواشناسی هوای تهران دمای هوا خنکی هوا المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران آخر هفته بارانی می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین، برپایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی روزهای آینده آسمان کمی ابری همراه با افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک در نواحی مستعد پیش‌بینی می‌شود.

با توجه به فعالیت سامانه بارشی از روز پنجشنبه تا شنبه (۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه) علاوه بر افزایش ابر، وزش باد شدید، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی به‌صورت رگبار و رعد و برق در سطح استان مورد انتظار است.

شایان ذکر است طی روز پنجشنبه کاهش محسوس دما پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۲ اردیبهشت‌ماه) قسمتی ابری تا ابری و وزش باد در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید به با حداقل دمای ۲۰  و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت‌ماه) نیمه‌ابری تا ابری، از بعد از ظهر بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق،  در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • کاهش ۵ درجه‌ای دمای هوا در خراسان شمالی از هفته آینده
  • آغاز بارندگی‌ها در خوزستان/ اوج بارش‌ها روزهای پنج‌شنبه و جمعه است
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه شدت می یابد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • تهران آخر هفته بارانی می‌شود
  • هوای تهران دوباره سرد و بارانی می شود | پیش بینی هوای پایتخت در روزهای پایان هفته
  • اصفهان پایان هفته بارانی است
  • اصفهان پایان هفته بارانی است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان است