Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات ساخت ۱۲ باب مسکن ویژه خانواده‌های مددجوی تحت پوشش بهزیستی دارای دو معلول در شهر خرو از توابع شهرستان زبرخان آغاز شد.

به گزارش قدس آنلاین، هم‌زمان با دهه ولایت با حضور مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی، مدیرکل سازمان بهزیستی خراسان رضوی، فرماندار زبرخان و جمعی از مسئولین و اهالی شهر خرو، مراسم کلنگ زنی پروژه احداث ۱۲ باب مسکن ویژه خانواده‌های دارای دو معلول در شهر خرو از توابع شهرستان زبرخان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در این مراسم مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با تبریک دهه ولایت و اعیاد قربان و غدیر خم، خدمت به خانواده‌های دارای معلول و حل مشکلات این قشر را از وظایف مسئولین دانست. عبدالمجید نژادصفوی همچنین با اشاره به تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته در مجموعه راه و شهرسازی جهت تأمین زمین مسکن خانواده‌های دارای دو معلول شهر خرو اظهار امیدواری کرد با حمایت و کمک خیرین و دستگاه‌های اجرایی شهرستان اعم از شهرداری، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، آب و فاضلاب، برق، گاز، شاهد تحویل هر چه سریع‌تر این واحدها باشیم. انتهای پیام/ منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کلنگ زنی ساخت مسکن معلولان دو معلول شهر خرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۸۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرو تأکید رئیس‌جمهور در نشست هیئت دولت و استانداران مبنی بر پیگیری ویژه موضوع بیکاری در استان‌های دارای بیش‌ترین آمار، «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان با صدور این دستور خطاب به مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، خواستار تشکیل این کارگروه ویژه در هفته جاری شد.

در این راستا رئیس‌جمهور با تأکید بر بانک‌های عامل خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات برای حمایت واحدهای تولیدی و مشاغل خرد در استان‌های دارای بیش‌ترین آمار بیکاری از جمله لرستان شد.

استاندار لرستان نیز پیرو این دستور، با تشکیل این کارگروه به‌صورت ویژه موضوع اشتغال استان را پیگیری خواهد کرد.

کد خبر 6098067

دیگر خبرها

  • مسجد شناور الجبار (+تصاویر)
  • ۱۱ شب جشن و شادمانی رضوی کاشانی‌ها با «آه و آهو»
  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • تخصیص زمین به خانواده ۳ فرزند به بالا در استان همدان
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است