Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@05:48:39 GMT

اجرای طرح «سلام همسایه» در ۱۵ محله استان قزوین

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۸۵۵۶

اجرای طرح «سلام همسایه» در ۱۵ محله استان قزوین

حجت‌الاسلام سیدهادی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح «سلام همسایه» توسط تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهار کرد: این طرح با کمک شهرداری از ۲۰ تیرماه آغاز شده است.

وی افزود: این طرح در بخش‌ها مهارت‌ها فرزند پروری، همسرداری، پیشگیری از اعتیاد، سواد رسانه و فضای مجازی، آموزش عقاید دینی، شبکه‌سازی در محله، توانمندسازی در عرصه کارآفرینی و اشتغال خانگی و همچنین مداخله در بحران و پیشگیری از طلاق تبیین شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر طرح «سلام همسایه» تصریح کرد: مخاطب اصلی این طرح بانوان هستند و در پایگاه‌ها فرهنگی و اجتماعی استان قزوین در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با اشاره به اینکه در این طرح از اساتید و مشاورها کشوری و برگزیده استفاده شده تاکید کرد: این کارگاه‌ها در روزها دوشنبه به مدت چهار هفته پی‌درپی، در محلات آسیب‌پذیر استان در حال برگزاری است.

وی افزود: این طرح در شهرک مهدیه، نوروزیان، هادی‌آباد، عبید زاکانی، مولوی، تبریز شمالی، کوی بهار، راه آهن، چوبیندر، اقبالیه، الوند، محمدیه، مهرگان و تعدادی محله دیگر برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این طرح با استقبال خوب مردم محلات به ویژه بانوان مواجه شده و پس از برگزاری کارگاه، اساتید به صورت شخصی نیز به ارائه مشاوره و راهکار مناسب به علاقمندان می‌پردازند.

کد خبر 5266593

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح سلام همسایه هادی ابراهیمی قزوین ویروس کرونا واکسن کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر گرگان عید غدیر خم اردبیل ایلام خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا خشکسالی مجلس شورای اسلامی واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۸۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فنوری آنا، در ادامه برگزاری کارگاه‌های تخصصی در موزه سیتما، کارگاه اشنایی با عکاسی در فیلم و سینما توسط امیر عابدی عکاس شناخته شده سینما برگزار می‌شود.

این کارگاه سه شنبه ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۵ در سالن فردوس موزه سینما برگزار می‌شود و علاقمندان برای ثبت نام و شرکت در این کارگاه می‌توانند  به نشنیclubmuseum.ir/workshops/۴۵ مراجعه کنند.

امیر عابدی از سال ۱۳۶۷ به صورت جدی عکاسی را در سینما آغاز کرد و تاکنون عکاسی بیش از ده‌ها فیلم بلند سینمایی، مجنوعه تلویزیونی، تیاتر و فیلم کوتاه را انجام داده است.

وی تاکنون جوایزی همچون سیمرغ بلورین بهترین عکس فیلم از جشنواره فیلم فجر را برای عکاسی فیلم سه زن، و تندیس زرین هشتمین جشن خانه سینما برای عکاسی فیلم مزرعه پدری را بدست اورده است. عابدی عکاسی فیلم‌هایی همچون: نسل سوخته، شب یلدا، چهارشنبه سوری، آلزایمر، یک شهروند کاملا معمولی، جاده قدیم، ساکن طبقه وسط، زندان زنان، قرمز، پرواز در نهایت، سریال مدار صفر درجه و ... را بر عهده داشته است.

به شرکت کنندگان در پایان کارگاه گواهی حضور داده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی مشاغل جدید در کارگاه های گیلان
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما
  • حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» در زمینه حجاب
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • برگزاری همایش محله های ارتقا دهنده سلامت