Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@09:36:10 GMT

برگزاری مراسم تحلیف ۶ منتخب میان دوره‌ای مجلس

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۸۷۱۰

برگزاری مراسم تحلیف ۶ منتخب میان دوره‌ای مجلس

 در جلسه علنی صبح امروز سه‌شنبه مجلس ابراهیم نجفی اسپیلی منتخب آستانه اشرفیه، ولی الله بیاتی منتخب تفرش، آشتیان و فراهان، سید ناصر حسینی پور منتخب گچساران و باشت، فتح الله توسلی منتخب بهار و کبودرآهنگ، اسماعیل کوثری منتخب تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و سید مرتضی حسینی منتخب میانه با حضور در جایگاه سخنران هیئت رئیسه مراسم تحلیف خود را به جای آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن سوگند نمایندگان به شرح زیر است:

بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحیم‌

«من در برابر قرآن مجید به خدای متعال سوگند یاد می‌کنم و با تکیه بر شرف انسانی خویش تعهد می‌کنم که پاسدار حریم اسلام و نگهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی ملت ایران و مبانی جمهوری اسلامی باشم. همچنین ودیعه‌ای که ملت به ما سپرده به عنوان امینی عادل پاسداری کنم، و در انجام وظایف وکالت، ‌امانت و تقوا را رعایت نمایم و همواره به استقلال و اعتلای کشور و حفظ حقوق ملت و خدمت به مردم پایبند باشم، از قانون اساسی اطاعت کنم و در گفته‌ها و نوشته‌ها و اظهار نظرها استقلال کشور و آزادی مردم و تامین مصالح آنان را مدنظر داشته باشم».

پس از قرائت سوگند منتخبان جدید مجلس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس گفت: از طرف همه همکاران به منتخبان جدید عرض تبریک دارم و تاکیدم بر این است که شعبات مربوطه در اسرع وقت رسیدگی کنند و گزارش شعبه را به صحن مجلس برای تصویب اعتبارنامه این عزیزان ارائه کنند تا کمیسیون ها هرچه سریعتر انتخاب شود و این عزیزان مشغول خدمت شوند.

همچنین حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شعب منتخبان جدید را به این شرح اعلام کرد:

ابراهیم نجفی اسپیلی عضو شعبه ۵

ولی الله بیاتی عضو شعبه ٢

سید ناصر حسینی پور عضو شعبه ٣

فتح الله توسلی عضو شعبه ۴

اسماعیل کوثری عضو شعبه ١

سید مرتضی حسینی عضو شعبه ١۵

به گفته این عضو هیئت رئیسه اعتبار نامه منتخبان جدید به شعبه مربوطه ارجاع خواهد شد./ ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: مراسم تحلیف منتخب میان دوره ای مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۸۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور گفت: کشور آماده برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و به‌زودی ۴۵ منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، احمد وحیدی در حاشیه سفر خود به مشهد در جمع خبرنگاران گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه فراهم شده است.

وی افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه هدف آماده شده است و  به ‌زودی 45 منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در 8 حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • روز تحلیف پوتین مشخص شد