Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@16:19:35 GMT

رضائیان: اگر جادوگر داشتیم وضعمان این نبود

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۸۷۳۱

رضائیان: اگر جادوگر داشتیم وضعمان این نبود

مسعود رضائیان در گفت‌وگو با میزان، در مورد اتفافات و حواشی بازی تیم‌های صنعت نفت آبادان و فولاد اظهار داشت: من در جریان جزئیات نیستم، ولی صحبت‌هایی را شنیدم و از گزارش گزارشگر بازی متوجه تنش به وجود آمده شدم. متاسفم بین این دو تیم خوزستانی چنین اتفاقاتی رخ داد. روابط ما همیشه خوب بوده است و از آنجا که در هر دو باشگاه بودم از این اتفاق ناراحت شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه‌ها باید رابطه بهتری داشته باشند چرا که همه به هم نیاز داریم. ابراز تاسف می‌کنم چرا که فوتبال خوزستان ستودنی است و نباید کاری کنیم تا حرمت‌ها بشکند.

وی در مورد پیگیری موضوع استفاده ار جادوگر گفت: من صحبتی با پورموسوی نداشتم و معمولا در این موارد تصمیم گیرنده نیستم. اگر قرار بر صحبت با این مربی باشد باید عیسی‌زاده حضور داشته باشد و از این موضوع بی خبرم. فکر می‌کنم باید حتما جلسه‌ای تشکیل شود چرا که فعلا فقط حرف‌ها و فایل‌های صوتی را می‌شونیم از این رو برگزاری جلسه لازم است.

قائم مقام باشگاه صنعت نفت در مورد تماس آذری با وی تصریح کرد: با سعید آذری دوست هستم و دوست دارم با کمک هم تنش‌ها را بخوابانیم. این اتفاقات در یکی دو سال اخیر اجتناب ناپذیر شده و شدت بیشتری پیدا کرده است. از طرفی غیبت تماشاگران باعث شد این مسائل بیشتر به چشم بیاید. قبلا هم این لفاظی‌ها بوده است، ولی به دلیل سرو صدای تماشاگران شنیده نمی‌شد. متاسفانه غیبتشان هم لذت فوتبال را کم کرد، هم کیفیت فنی پایین آمده و هم نیمکت‌ها بیشتر حرف‌های هم را می‌شنوند و این اتفاقات پیش می‌آید.

رضائیان در مورد احتمال اعتراض باشگاه فولاد به اظهارات سیروس پورموسوی خاطرنشان کرد: اختیار هر باشگاه دست مدیرانشان است من در اندازه‌ای نیستم که بخواهم تکلیفی تعیین کنم، ولی به شخصه، چون دوستدار تیم‌های شهرستانی خصوصا خوزستانی هستم امیدوارم اتحادیه‌ای از این تیم‌ها بوجود بیاید تا مشکلاتمان را بین خودمان حل کنیم. این شکایت‌ها ممکن است به صفحه پاک دوستی‌ها خدشه وارد کند. این فوتبال در دیگر کشور‌ها در آمد زا است، ولی اصل فوتبال امتیاز نیست و در کشور ما فقط هدف از فوتبال ایجاد نشاط است.

وی در مورد ادعای پورموسوی مبنی بر این که نکونام به او گفته است جادوگر گفت: من اصلا به جادو و جادوگر اعتقاد ندارم و اگر با چشم هم ببینم باور نمی‌کنم. من چون به این چیز‌ها اعتقاد ندارم این حرف‌ها را قبول ندارم. این حرف‌ها متاسفانه از سوی برخی سوء استفاده گر در جوامع بشری مطرح می‌شود، چون می‌خواهند از ناآگاهی مردم به نفع خودشان استفاده می‌کنند.

قائم مقام باشگاه صنعت نفت با اشاره به نتایج این تیم ادامه داد: اگر قرار بود این چیز‌ها جواب بدهد تیمی مثل ما نباید در چنین شرایطی قرار می‌گرفت و باید همه بازی‌ها را می‌برد. نمی‌شود جادو در یک بازی عمل کند در یک بازی عمل نکند. از نزدیک آدم‌های زیادی دیدم که می‌خواستند متاع خود را به ما بفروشند. حتی به ما توهین کرده، نفرین کردند و تهدید کردند و گفتند طلسم‌تان می‌کنیم، ولی به این چیز‌ها تن ندادیم. متاسفانه هستند یک عده مدعی که می‌گویند می‌توانند بازی را برگردانند، ولی نمی‌توانند. می‌دانم نمی‌شود. بیشتر بخوانید: رونمایی از تیم منتخب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر با درخشش سرخابی‌ها

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حرف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۸۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سید محمد ناظم الشعریه کارشناس و مربی فوتسال در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر گفت: تیم تایلند شرایط خوبی ندارد و تیم ما از بازی با ازبکستان هم بهتر بازی خواهد کرد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی
  • صحبت‌های گزارشگر تلویزیون درباره اسرائیل وسط بازی فوتبال
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال