Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،کمیته برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، امروز (سه شنبه) اعلام کرد که نتایج تست کرونای ۷ نفر دیگر از افراد مرتبط با این بازی‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته مثبت اعلام شده است که در بین آن‌ها نام ۲ ورزشکار هم دیده می‌شود.

هردوی این ورزشکاران که یکی از آن‌ها تنیسور هلندی است، در دهکده المپیک اقامت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ۵ نفر دیگر، یک نفر از اعضای کمیته برگزاری بازی‌ها، یک پیمانکار و سه نفر از مقامات مربوط به بازی‌ها هستند.

به این ترتیب مجموع المپیکی‌های مبتلا به ویروس کرونا از ابتدای ماه جولای تا امروز به ۱۶۰ نفر افزایش یافت.

مسئولان برگزاری مسابقات با اشاره به این موضوع که تا روز یکشنبه ۳۷، ۵۷۹ نفر از کشور‌های خارجی برای حضور در بازی‌ها وارد ژاپن شده اند افزودند، از میان این هفت مورد جدید، ۵ نفر خارجی هستند.

آمار مبتلایانی که از اول جولای توسط کمیته برگزار کننده المپیک تهیه شده است، موارد اعلام شده توسط دولت مرکزی و نهاد‌های محلی را شامل نمی‌شود.

روز سه شنبه، پلیس کلانشهر توکیو به طور جداگانه اعلام کرد که سه نیروی امنیتی دیگر که قبل از شروع رسمی بازی‌ها در ورزشگاه‌های میزبان المپیک کار می‌کردند، به کرونا مبتلا شده اند. با احتساب این موارد جدید، تعداد ماموران امنیتی مبتلا به کووید ۱۹ به ۱۲ نفر رسید.

ورزشکاران مبتلا به کووید ۱۹ حق شرکت در مسابقات را ندارند، اما ورزشکارانی که با افراد مبتلا به کرونا در تماس نزدیک بوده باشند، به شرطی می‌توانند در مسابقات شرکت کنند که نتیجه تست آن‌ها در فاصله ۶ ساعت مانده به شروع مسابقه منفی باشد.

تقریبا تمام مسابقات المپیک توکیو برای مقابله با شیوع ویروس کرونا بدون تماشاگر برگزار می‌شوند.

بیشتر بخوانید

مروری بر تاریخچه بازی‌های المپیک در گذر زمان (قسمت سوم) بحران کرونا در المپیک توکیو / بیشترین میزان ابتلا در ۲ ماه گذشته آشنایی با جواد فروغی، اولین طلایی ایران در المپیک توکیو

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک توکیو المپیک ۲۰۲۰ المپیک ۲۰۲۰ توکیو المپیک توکیو بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۸۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات برای محرومیت کاروان رژیم صهیونیستی از حضور در المپیک

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، صد‌ها تن از مردم معترض در حمایت از فلسطینی‌ها در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، در مقابل مقر کمیته برگزاری بازی‌های المپیک در دهکده سن دونی در حومه پاریس گرد هم آمدند و خواهان محرومیت یا حداقل اعمال محدودیت برای کاروان رژیم صهیونیستی برای این بازی‌ها شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


معترضان با اشاره به محرومیت ورزشکاران روسی از حضور در این بازی‌ها با پرچم کشورشان به علت درگیری روسیه با اوکراین، خواهان رفتار مشابهی در این باره با رژیم اسرائیل شدند.

نیکولا شهشهانی یکی از اعضای گروه حقوق بشری یورو پالستاین در این باره گفت: برای گرفتن چنین تصمیمی قطعا بیش از ۴ روز وقت لازم نیست. آن‌ها به جای مجازات برای استقبال از کاروان اسرائیل آماده می‌شوند!

این تظاهرات با حضور بیش از ۳۰۰ تن برگزار شد و در تظاهرات با خود عکس‌های شهدای غزه را به همراه داشتند.

اسرائیل تا کنون بیش از ۳۴۰۰۰ تن از مردم فلسطینی را در حمله به نوار غزه به شهادت رسانده است که اکثریت قابل توجی از این تعداد زنان و کودکان هستند.

این در حالیست که امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه با بستن چشم خود به روی این جنایات، اسرائیل را قربانی تروریسم خوانده است! این تظاهرات دو روز پس از تجمع اعتراضی دانشجویان فرانسوی در حمایت از غزه صورت گرفت. پلیس فرانسه دوشنبه بیش از ۵۰ تن از دانشجویان دانشگاه سوربن را بازداشت کردند.

دیگر خبرها

  • نام گودرزی‌ در کنار یاسین سلمانی قرار گرفت
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • تظاهرات برای محرومیت کاروان رژیم صهیونیستی از حضور در المپیک
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • عکس/ رونمایی از شکلات بازی‌های المپیک پاریس
  • استقبال بی نظیر از میزبانی المپیک 2036!
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!