Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرزاد قلندری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل در جریان بازدید استاندار و اعضای شورای فنی استان از پروژه‌های عمرانی شهرستان اردبیل گفت: این پروژه در یک برنامه زمان بندی شده توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء به پیشرفت مناسبی رسیده و با اجرای این پل بازگشایی در خیابان جام جم اردبیل را سبب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه اعضای شورای فنی استان و استاندار اردبیل نقطه نظرات خود را در رابطه با این پل غیر هم سطح ارایه کردند، افزود: در فرصت فصل کاری اهداف شورای فنی بررسی و بازدید از پروژه‌های عمرانی است و در صورت لزوم اعمال نظر کارشناسی جهت رفع مسایل فنی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل ادامه داد: این بازدید‌ها بر اساس تصمیم شورای فنی استان در قالب بازدید از پروژه‌های مهم عمرانی استان انجام می‌شود و تصمیمات نهایی بصورت مصوبه در محل پروژه‌ها گرفته خواهد شد.

قلندری با اشاره به اینکه در این بازدید‌ها از تجربیات دستگاه‌های مختلف استفاده می‌شود، تصریح کرد: در کنار بازدید‌ها مشکلات و موارد پروژه‌ها بررسی و پیشنهاد‌های مهم و اساسی در راستای حل مشکلات ارایه می‌شود.

او همچنین در رابطه با احداث بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نجف زاده که جایگزین بیمارستان فاطمی اردبیل می‌شود، گفت: مطالبات ۱۰ میلیارد تومانی پیمانکار در روز‌های آینده این پروژه پرداخت می‌شود و تا کنون برای فاز اول این پروژه در گام نخست و مرحله اسکلت‌بندی ۶۴ میلیارد تومان منابع تخصیص یافته است.

معاون عمرانی استاندار اردبیل با بیان اینکه استان اردبیل با کمبود تخت خواب بیمارستانی مواجه است، بیان کرد: با افزایش تخت بیمارستان تا ۵۰۰ تخت و همچنین تغییرات اعمال شده در بخش اعصاب و روان پیمانکار با تجهیز کارگاه و با پیشرفت مناسب این پروژه را به پیش می‌برد و قرار است در دو سال آینده این پروژه تکمیل شود.

قلندری از تعیین تکلیف بیمارستان ۵۴۰تخت خوابی اردبیل در روز‌های آتی خبر داد و افزود: با توجه به شرایط حاکم از زمان شروع عملیات این پروژه پیشرفت قابل توجهی مشاهده نمی‌شود و بر اساس مصوبه شورای فنی استان تا ظرف ۱۰ روز آینده این پروژه نیز باید تعیین تکلیف شود.

او همچنین از وضعیت مطلوب طرح روشنایی فرودگاه اردبیل خبر داد و تصریح کرد: باند دوم فرودگاه اردبیل به شکل مناسب باز سازی و آسفالت ریزی شده و طرح روشنایی این فرودگاه متناسب با استاندارد‌های جهانی نصب و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احداث پل عملیات اجرایی پروژه عمرانی باند فرودگاه شورای فنی استان عمرانی استان پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی

وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 احمد وحیدی؛ وزیر کشور به همراه معاون عمرانی شهردار تهران از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه 18 بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن خداقوت‌گویی به دست‌اندرکاران و مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی آن قرار گرفت.

مختصات دقیق "پروژه بزرگراه شهید بروجردی" چیست؟ + فیلم

براساس این گزارش، پروژه بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه 18 تهران، انتهای آزادراه ساوه را به میدان فتح متصل و در نهایت به انتهای جنوبی اتوبان یادگار امام(ره) خواهد رسید. «پروژه شهید بروجردی» از تقاطع آزادگان تا بزرگراه یادگار امام(ره) 9 کیلومتر است.

در هفتاد و پنجمین پویش امید و افتخار بود که فاز اول بزرگراه شهید بروجردی به طول 3/7 کیلومتر افتتاح شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • ضرورت لایروبی حوضچه نیروگاه نکا/ پیشرفت زباله سوز ساری شتاب گرفت
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید