Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-08@02:31:53 GMT

درگیری میمون ها برای غذا شهر را بر هم ریخت+فیلم

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۸۹۹۵

درگیری میمون ها برای غذا شهر را بر هم ریخت+فیلم

‍‍‍‍‍‍

فیلم درگیری میمون های شهر "لوپوری" تایلند سوژه رسانه های اجتماعی شد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از دیلی میل، سالهاست که میمون های تایلند به دست گردشگران تغذیه می شوند اما با آغاز پاندمی کرونا تعداد گردشگران کاهش یافته و شرایط قرنطینه بومیان سبب شده تا میمون های وحشی با کمبود غذا مواجه شوند.

--- ---


به گفته کارشناسان محیط زیست همین امر سبب شده تا درگیریهای شدیدی بین گروه های مختلف میمون ها پدید آمده و میزان نبرد و جنگ بین میمون بر سر غذا افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در فیلمی که منتشر شده دیده می شود دو گروه از میمون ها وسط شهر بر سر غذا با هم درگیر شده و شهر را بر هم ریخته اند.این حیوانات وحشی عبور و مرور را برای ساکنان شهر دشوار کرده اند.
"سوپاکارن کیوچوت" دامپزشک در این باره گفت: میمون ها خیلی عادت دارند که گردشگران به آنها غذا بدهند به همین دلیل با کم شدن گردشگران شرایط زندگی برایشان سخت تر شده است. از این رو این حیوانات پرخاشگر شده و برای زنده ماندن با هم می جنگند همین موضوع باعث بروز هرج و مرج در شهر شده و این پرخاشگری می تواند حتی برای ساکنان منطقه نیز دردسر ساز شود از این ر ودر تلاشیم تا بتوانیم جمعیت میمون ها را تحت کنترل درآوریم.

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

درگیری میمون ها برای غذا شهر را بر هم ریخت+فیلم

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: میمون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۸۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کاشان با اشاره به افزایش بازدید گردشگران از باغ فین گفت: ۵۵ هزار نفر در دو روز پنج‌شنبه و جمعه از مجموعه جهانی باغ فین بازدید کردند.

احمد دانائی‌نیا افزود: خانه تاریخی بروجردی با بیش از ۹ هزار نفر و محوطه باستانی سیلک با بیش از ۳ هزار نفر در رتبه‌های بعدی این آمار قرار دارند.

وی گفت: جاذبه‌های تاریخی منطقه فرهنگی کاشان همه ساله با آغاز فصل بهار و موسم گل و گلاب در شهرستان کاشان در هم می‌آمیزد و به تناوب تا اواخر خردادماه در بیشتر نقاط شهرستان کاشان پذیرای خیل عزیمی از گردشگران می‌شود.
باغ فین کاشان پانزدهم آذر سال ۱۳۱۴ خورشیدی با شماره ۲۳۸ در فهرست آثار ملی کشور ثبت و در زمستان ۱۳۸۹ به همراه چند باغ ایرانی دیگر، به ثبت جهانی رسید.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) میمون نگون‌بختی که در خشکی توسط کروکودیل شکار شد!
  • واکنش جنجالی چیلاورت به مرگ منوتی: ما میمون‌ها هنوز زنده‌ایم و به بچه‌ها مواد نمی‌دهیم!
  • واکنش توهین‌آمیز چیلاورت به مرگ منوتی
  • ستون رشد نقدینگی ریخت
  • گزارش روزانه بورس ۱۸ اردیبهشت؛ شاخص کل ۷ هزار واحد ریخت
  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • شمار قربانیان سیل در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت
  • شمار قربانیان سیل مهیب در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین
  • دلیل اختلال در پروازهای خرم آباد ؛ یک عروسی شهر را بهم ریخت !