Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، حجت‌الاسلام عابدین رستمی صبح امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان اظهار داشت: تنها چهار خبرنگار فعال و رسمی در قروه فعالیت دارند و ضرورت دارد بی‌نظمی‌های فضای مجازی در قروه توسط دستگاه‌های متولی مانند پلیس فتا و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساماندهی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: انصاف در نقد و پیگیری باید رعایت شود و این مهم نیازمند آموزش و کسب دانش رسانه‌ای است که ضرورت دارد فعالان این حوزه آموزش‌های لازم را کسب کنند.

امام جمعه قروه گفت: ضرورت دارد در تمام ادارات فریضه نماز اقامه شود و فعالیت‌های فرهنگی در این زمینه در دستور کار قرار گیرد.

ی اذعان داشت: در زمینه ساماندهی فعالان فضای مجازی و آتلیه‌های عکاسی و فیلمبرداری برنامه‌های توجیهی مطلوبی با استفاده از تذکر لسانی در سطح شهرستان قروه انجام شده است و به نوعی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر اجرا شده است.

امام جمعه قروه در ادامه تصریح کرد: فضای مجازی می‌تواند با نظارت هوشمندانه به یک حرکت جریان‌ساز مطلوب در جامعه تبدیل شود و دست‌یابی به چنین ظرفیتی نیازمند آموزش و کنترل مدیران فضای مجازی است.

حجت‌الاسلام رستمی گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای فرهنگ عمومی فعالیت و ارائه محتوا در فضای مجازی را نظارت کنند تا مشکلات این حوزه کاهش یابد.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۸۶

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی فرهنگ امام جمعه آموزش فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۹۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 موسیقی کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» که برای آموزش خردسالان ساخته شده، آنچنان در فضای مجازی وایرال شده که حالا به جشن‌های دختران دبیرستانی رسیده و در این جشن‌ها به صورت گروهی اجرا می‌شود. ویدیویی که از یکی از این جشن‌ها در فضای مجازی منتشر شده و مورد توجه قرار گرفته را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • شعار ثبت نام؛ ثبت‌نام مطلوب و خانواده مداری است
  • تقدیر از معلم باید به فرهنگ همگانی تبدیل شود
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • پدر، مادر، ما متهمیم ...
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم