Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@08:24:20 GMT

گروه‌های سنی جدیدواکسیناسیون

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۹۱۰۷

گروه‌های سنی جدیدواکسیناسیون

وزیر بهداشت در نامه‌ای خطاب به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی لیست جدید گروه‌های سنی واکسیناسون کرونا را اعلام کرد. ناطقان:   وزیر بهداشت در نامه‌ای خطاب به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی لیست جدید گروه‌های سنی واکسیناسون کرونا را اعلام کرد.


در متن نامه سعید نمکی خطاب به علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت آمده است: پیرو برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مورد گروه‌های هدف واکسیناسیون از آنجا که قسمت عمده جمعیت هدف اعلام شده واکسینه شده‌اند و ثبت نام شدگان جدید نیز در دو روز آتی تحت پوشش قرار می‌گیرند با توجه به موجودی کافی واکسن شایسته است طبق روال زیر اقدام شود:

۱- در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، خراسان جنوب، خوزستان و کرمان علاوه بر استمرار واکسیناسیون گروه‌های اعلام شده قبلی جمعیت ۴۸ تا ۴۵ ساله ثبت نام و طبق نوبت‌دهی واکسینه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۲- در بقیه استان‌ها بجز تهران جمعیت ۵۸-۵۵ ساله ثبت نام و طبق نوبت‌دهی تحت پوشش واکسیناسیون قرار گیرند و کماکان واکسیناسیون باقیمانده گروه‌های سنی بالاتر تداوم یابد.

۳- در کلان شهر تهران جمعیت ۶۰ تا ۵۸ ساله ثبت‌نام و طبق نوبت‌دهی واکسینه شوند و در بقیه شهرستان‌های استان تهران جمعیت ۶۰ تا ۵۵ ساله ثبت‌نام و با نوبت‌دهی در سامانه تحت پوشش قرار گیرند.
برچسب ها: واکسن ، ناطقان ، واکسیناسیون ، رییسی ، کرونا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: واکسن ناطقان واکسیناسیون رییسی کرونا ساله ثبت نام گروه های سنی نوبت دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۹۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد

همتیان گفت: این تعداد واکسیناسیون دام به طور رایگان برای دامداران سطح شهرستان به ویژه مناطق محروم انجام شد.

وی با اشاره به اینکه سم‌پاشی آغل دام‌ها یک‌بار به طور گسترده در شهرستان اجرا شد، ابراز کرد: در برخی مناطق محروم از جمله منطقه فرومد و همچنین روستاهای حق‌الخواجه، کرنگ و کمردار در بخش کالپوش تا سه مرحله عملیات سم‌پاشی انجام شد.

وی با بیان اینکه هزار و ۱۷۶ بازدید نظارتی طی سال گذشته توسط کارشناسان این اداره انجام شد، اظهار کرد: ۲۰ دوره اردوی جهادی خدمت‌رسانی به مناطق محروم شهرستان میامی طی این بازه زمانی برگزار شد.

رییس شبکه دامپزشکی میامی ادامه داد: هزار و ۶۰ مجوز حمل دام و طیور برای دامداران این شهرستان طی سال ۱۴۰۲ صادر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ضرورت افزایش ظرفیت استخدام ماما در بخش بهداشت و درمان
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • پایان مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • واکسیناسیون دام‌ها علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک
  • «دست مایو الکترونیک»در هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • فعالیت ۲۳۰ هزار پرستار در ایران / سهم سلامت از تولید ناخالص ملی۳ تا ۴ درصد است
  • تعداد پرستاران زن در ایران، ۷۵درصد بیش از پرستاران مرد است
  • تعداد پرستاران زن در ایران، 75درصد بیش از پرستاران مرد است