Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌ و بلوچستان و امام جمعه زاهدان درگذشت رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا در پیام آیت الله مصطفی محامی آمده است: خبر تأسف‌انگیز درگذشت مرحوم مغفور جناب آقای علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و از مدیران جهادی و کارآمد کشور موجب تألم و تأثر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان خدمات شایانی را به ساکنان مناطق محروم کشور بویژه مردم نجیب سیستان‌ و بلوچستان ارائه کردند که تا سال‌ها در خاطر این مردم حق‌شناس باقی خواهد ماند.

اینجانب این مصیبت را به  رهبر معظم انقلاب خانواده داغدار آن مرحوم و همکاران گرامی ایشان تسلیت عرض کرده و از درگاه احدیت برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل اجر جزیل مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيستان و بلوچستان پيام تسليت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۹۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا استان سیستان و بلوچستان گفت: از بعدازظهر پنجشنبه تا شب جمعه (۱۳ تا ۱۴ اردیبهشت) برای همه مناطق استان به ویژه زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، دلگان رخداد رگبار پراکنده بهاری گاهی رعدو برق، بارش تگرگ و تندباد موقتی پیش بینی می‌شود.

ملاشاهی در گفت وگو با ایسنا، افزود: از پیش از ظهر پنج شنبه تا شب جمعه (۱۳ الی ۱۴ اردیبهشت) برای شهرستان زاهدان، مناطق مرکزی و جنوبی و سواحل وزش باد شدید به همراه کاهش دید رخ خواهد داد.

وی توصیه کرد: از فعالیت های کوهنوردی و چرای دام در ارتفاعات خودداری و از اسکان در حاشیه مسیل ها و رودخانه‌های فصلی در زمان بارندگی پرهیز شود و در ترددهای دریایی احتیاط لازم صورت گیرد. همچنین از سفرهای غیرضروری پرهیز و از پوشش گلخانه ها محافظت شود. برای کاهش خسارات احتمالی نیز تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تامین زمین برای ساخت ۹۰ هزار واحدطرح مسکن ملی درشمال سیستان وبلوچستان
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان اعلام شد
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان