Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع عبری‌زبان، شامگاه دوشنبه،‌گزارش دادند که یک دادگاه رژیم صهیونیستی حکم جریمه‌ای به مبلغ یک میلیون شِکِل (بیش از ۳۰۰ هزار دلار) علیه تشکیلات خودگردان فلسطین صادر کرده است.

بر اساس گزارش کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، دادگاه مذکور علت صدور این حکم را به عملیات کشتی‌ربایی نسبت داده که ۳۶ سال پیش انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، این تصمیم برای «جبران» خسارت‌های این عملیات اتخاذ شده است؛ عملیاتی که جبهه مردمی آزادسازی فلسطین (از شاخه‌های سازمان آزادسازی فلسطین) در دهه هشتاد میلادی آن را انجام داده است.

کانال ۱۲ خبر داد که دادگاه مرکزی قدس پس از گذشت ۳۶ سال از کشتی‌ربایی، سازمان آزادسازی فلسطین را ملزم کرده است تا ۴۰۰ هزار شِکِل به خانواده‌ دو فرد صهیونیستی بپردازد که در کشتی مذکور حضور داشته‌اند.

جبهه مردمی آزادسازی فلسطین کشتی یادشده را در سال ۱۹۸۵ از بندر «پورت سعید» مصر ربود و آن را به بندر طرطوس سوریه منتقل کرد که در جریان این عملیات دو صهیونیستی که در این کشتی حضور داشتند، به هلاکت رسیدند.

بر اساس این گزارش، دادگاه مرکزی قدس تشکیلات خودگردان را ملزم کرده است تا هزاران شِکِل به وکلا بپردازد و هزینه‌هایی که برای پیشبرد این پرونده صرف شده،‌ را جبران کند که در مجموع، مبلغ این جریمه که باید رام‌الله در ماه آینده آن را بپردازد، به یک میلیون شِکِل رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی جبهه مردمی آزادسازی فلسطین تشکیلات خودگردان فلسطین آزادسازی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۹۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تل‌آویو: در صورت دستیابی به توافق تبادل اسرا، عملیات رفح را به تعویق می‌اندازیم

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد در صورت دستیابی به توافق مبادل اسرا، حمله نظامی در رفح به تعویق می‌افتد.

به گزارش ایسنا، «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز شنبه در حساب کاربری خود در ایکس گفت اگر دستیابی به توافق تبادل اسرا صورت بگیرد، حمله نظامی اسرائیل به رفح به تعویق می افتد.

در همین زمینه، «یائیر لاپید» رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت: «اگر انتخاب بین توقف جنگ در غزه و انعقاد توافق اسرا است، پس باید به سمت توافق پیش برویم.»

همچنین امروز خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه پس از انتشار پیام ویدئویی القسام درباره کشته شده ده‌ها نفر از اسرای صهیونیست در حملات رژیم صهیونیستی به غزه عنوان کردند: اسرائیل باید انتخاب کند، حمله به رفح یا توافق برای مبادله اسرا؟!

خانواده‌های اسرای صهیونیست تأکید کردند: «باید جنگ را متوقف کرد و بهای آن را پرداخت و حمله به رفح صرفا هزینه‌ای اضافی خواهد بود.»

القسام به تازگی در پیامی ویدئویی اعلام کرد: «فشار نظامی منجر به کشته شدن ده‌ها اسیر اسرائیلی در دستان ما شد و بقیه اسرا را هم از جشن گرفتن عید پسح همراه با عزیزانشان محروم ساخت.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محمود عباس: در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • با حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • تل‌آویو: در صورت دستیابی به توافق تبادل اسرا، عملیات رفح را به تعویق می‌اندازیم
  • ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش در لندن
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه
  • سفر هیات مصری به تل‌آویو برای انجام مذاکرات
  • ببینید | عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین
  • عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین
  • هیئتی از مصر وارد تل‌آویو شد