Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی مرزبان کارگردان تئاتر که قصد دارد نمایش «دکتر نون» را در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه ببرد و چند ماهی است که تمرین‌های این اثر نمایشی را شروع کرده بود، درباره وضعیت فعلی تمرین و تولید نمایش «دکتر نون» به خبرنگار مهر گفت: ما تمرین‌های نمایش «دکتر نون» را که به دلیل شرایط قرمز کرونایی تهران متوقف کرده بودیم از سر گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت مجموعه تئاتر شهر این لطف را به ما داشت که سالن اصلی مجموعه را برای تمرین در اختیار ما قرار داده که برای حفظ پروتکل‌ها و حفظ سلامت اعضای گروه فضای بزرگ و مناسبی است.

وی با بیان اینکه باید تمرین‌های «دکتر نون» را مجدداً شروع می‌کردیم تا کار برای اجرا آماده شود، تصریح کرد: من نمی‌توانم از تئاتر دور باشم. این روزها دلم خیلی برای هادی مرزبان تنگ شده و فکر می‌کنم که از مرزبان و شرایط او، سالن و خود تئاتر دور شده‌ام که دلیل این امر وضعیت کرونایی پیش آمده طی ۲ سال گذشته است.

مرزبان در ادامه تأکید کرد: کرونا همه ما را بلاتکلیف گذاشته و تمام برنامه‌ریزی‌ها را به هم زده است.

کارگردان نمایش «دکتر نون» درباره زمان مدنظر برای اجرای عمومی این اثر نمایشی، یادآور شد: تمرین‌ها که شروع شده باید ۱ ماه ادامه داشته باشد و در صورتی که کرونا وضعیت را به هم نریزد، اجرای عمومی «دکتر نون» را از شهریور سال جاری در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر آغاز خواهیم کرد.

این هنرمند تئاتر در پایان سخنان خود با بیان اینکه بیش از ۱ سال است که زمان اجرای «دکتر نون» به دلیل شرایط کرونایی تغییر می‌کند و تمرین‌های گروه همچنان ادامه دارد، متذکر شد: شرایط موجود شرایط سختی است و در تاریکی حرکت می‌کنیم.

کد خبر 5266689 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: هادی مرزبان کارگردان تئاتر هنرمندان تئاتر تئاتر ایران ویروس کرونا تئاتر شهر سالن اصلی تئاتر شهر موسیقی ایرانی فیلم کوتاه تئاتر ایران انیمیشن شبکه پنج سیما فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی برنامه رادیویی موسیقی کلاسیک کنسرت آنلاین فیلم مستند جشنواره فیلم ونیز سریال ایرانی رادیو سلامت دکتر نون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۹۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک سرباز وظیفه مرزبان در کردستان

 به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری پلیس، در پی تیراندازی افراد ناشناس به برجک نگهبانی در هنگ مرزی بانه سرباز وظیفه فرزین دلیان اهل کرمانشاه به فیض عظیم شهادت نائل شد.

تیراندازی افراد ناشناس از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت مأموران پاسگاه مرزی هنگ ژال، صورت گرفته که متاسفانه، علاوه بر شهادت یکی از کارکنان وظیفه، دو سرباز وظیفه و یک کادر دیگر نیز مجروح شدند که جهت سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

گفتنی است؛ بررسی‌ها جهت روشن شدن زوایای این جنایت ادامه دارد که اطلاعات تکمیلی، متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تصویر دکور باشگاه هادی چوپان به سبک تخت جمشید
  • (عکس) رونمایی هادی چوپان از دکور باشگاهش به سبک تخت جمشید
  • تمرین دادن جالب هادی چوپان به پسرش در باشگاه (فیلم)
  • رونمایی جالب هادی چوپان از دکور باشگاهش + عکس
  • تمرین پسر هادی چوپان توسط پدر برای تکرار افتخار
  • هادی چوپان از دکور باشگاهش رونمایی کرد |‌ عکس
  • هادی چوپان از باشگاهش رونمایی کرد |‌ عکس
  • شهادت یک سرباز وظیفه مرزبان در کردستان
  • عکس| جدیدترین عکس سجاد افشاریان در پشت صحنه تئاتر
  • شهادت یک مرزبان در بانه