Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: توسعه هر نظام نیازمند توسعه نظام حقوقی مدرن و توسعه یافته است چرا که نظام حقوقی کارآمد تضمین کننده بخش عظیمی از آرامش جامعه است. خبرگزاری میزان- در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز کرمانشاه و سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی از قضات و کارمندان نمونه دادگستری استان کرمانشاه تجلیل بعمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه قدردانی از نیرو‌های کارآمد و حفظ و ترغیب آن‌ها از اولویت‌های بوده است خاطر نشان کرد:پیشرفت یک جامعه منوط به توسعه منابع انسانی تحصیلکرده، با انگیزه، متخصص و پایبند به ارزش‌های اسلامی و ملی است. واضح است این نیرو با این خصوصیات باید ترغیب شود و از خدمات ایشان تجلیل بعمل آید.

وی اضافه کرد: خوشبختانه یک انسجام درونی در مجموعه قضایی استان حاکم است و همچنان که ما از بدو ورود تأکید کرده ایم که همه افراد را می‌بینیم و از پیشنهادات همکاران استفاده می‌کنیم به اذعان خود همکاران همین شیوه سبب ایجاد انگیزه و تلاش مضاعف در میان همکاران شده است.

توسلی زاده افزود: خوشبختانه رویه مردم مدارانه‌ای بر دادگستری استان کرمانشاه حاکم شده است و همه برآنند گره‌ای از مشکلات مردم باز کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه توسعه نظام نیازمند توسعه نظام حقوقی پیشرفته است گفت: توسعه هر نظام نیازمند توسعه نظام حقوقی مدرن و توسعه یافته است چرا که نظام حقوقی کارآمد تضمین کننده بخش عظیمی از آرامش جامعه است.

لازم به ذکر است در این مراسم از  علی نظری به عنوان قاضی نمونه و نیز علی کاشفیان، سید جواد حسینی و ثروت بابایی به عنوان کارمندان نمونه تجلیل و لوح تقدیر با امضا ریاست قوه قضاییه اهدا شد.     بیشتر بخوانید:    نشست صمیمی رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با نخبگان حوزه و دانشگاه برگزار شد انتهای پیام/ برچسب ها: کرمانشاه توسعه نظام حقوقی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرمانشاه توسعه نظام حقوقی نظام نیازمند توسعه نظام حقوقی دادگستری استان کرمانشاه رئیس کل دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۹۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، با حکم حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، حجت الاسلام علی مصطفوی‌نیا به عنوان رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد.

پیش از این علی شعبانی رئیس کل دادگستری استان قزوین بود.

‌رئیس کل جدید دادگستری قزوین در سابقه کاری خود رئیس کلی دادگستری سیستان و بلوچستان و دادستانی رشت را نیز در کارنامه دارد.

 

مراسم تکریم و معارفه فردا یکشنبه 9 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • الزام به تنظیم سند رسمی یک جراحی حقوقی ـ اقتصادی ـ اجتماعی
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه
  • نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • عالم غرب مدرن وارد دوران بحران انحطاط خود شده است
  • زرشناس: عالم غرب مدرن وارد دوران بحران انحطاط خود شده است
  • توسعه صنعت نوغانداری، نیازمند تغییر الگوی مصرف 
  • قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد