Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@02:25:13 GMT

جریمه کرونایی بیش از ۶ هزار خودرو در گیلان

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۹۶۸۸

جریمه کرونایی بیش از ۶ هزار خودرو در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، امیر طالبی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تردد خودروهای غیربومی در شهرستان‌های نارنجی و قرمز ممنوع است، اظهار کرد: متأسفانه هر روز بر تعداد شعرهای قرمز و نارنجی گیلان افزوده شده و به این منظور و در راستای کنترل شیوع کرونا تردد خودروهای غیر بومی در این شهرستان‌ها ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جریمه بیش از ۶ هزار خودرو در گیلان گفت: بر اساس آمار از ۲۸ تیرماه تاکنون ۶ هزار و ۸۰۷ خودرو به دلیل نقص محدودیت‌های کرونایی در مناطق نارنجی و قرمز گیلان با جریمه مواجه شدند.

رئیس پلیس راهور استان گیلان با تاکید بر لزوم توجه به اعمال محدودیت‌های کرونایی توسط رانندگان بیان کرد: بارها به رانندگان در این خصوص تذکر داده شده است لذا باز دیگر اعلام میکنم اعمال قانون‌ها به صورت جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای شهر‌های نارنجی و یک میلیون تومانی برای شهر‌های قرمز است.

طالبی همچنین از مردم و رانندگان درخواست دارد به منظور کاهش و قطع زنجیر ویروس کرونا ضمن پرهیز از هرگونه تردد غیرضروری، پلیس را در ماموریت‌های محوله یاری کنند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس پلیس راهور استان گیلان امیر طالبی جریمه خودرویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۹۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقصر جریمه شدن اشتباهی رانندگان کیست؟

سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور اظهار کرد: دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرائم رانندگی است؛ یک موضوع کیفیت دوربین‌ها و دو دستکار کردن ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان.

به گزارش تسنیم، وی افزود: این دو عامل باعث شده است ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباهی برای افراد ارسال شود که برای پاک کردن این جرائم اشتباه، افراد به مراکز پلیس راهور مراجعه کنند.

حسینی بیان کرد: البته سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده‌سازی است و امیدواریم به‌زودی یعنی در سال ۱۴۰۳ بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

رئیس پلیس راهور در پایان گفت: در سال گذشته ۱۵۷ میلیون جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

دیگر خبرها

  • صدور هشدار سطح نارنجی و قرمز هواشناسی برای امروز و فردا
  • دو قانون جدید FIA برای فرمول یک
  • ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کیش/ تردد تمامی شناورهای سبک ممنوع شد
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • مقصر جریمه شدن اشتباهی رانندگان کیست؟
  • پلیس علت اکثرتصادف‌های رانندگان ایرانی را فاش کرد
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟​
  • علت صدور «برگ جریمه رانندگی اشتباهی» چیست؟