Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مدیر داخلی کارخانه رب مارال فروز غرب اسدآباد گفت: گزارش چند روز پیش یکی از روزنامه های محلی استان همدان در رابطه با اینکه طی حکمی دادستان گرگان کارخانه رب شهرستان اسدآباد را به مؤسسه مالی و اعتباری نور شعبه گرگان واگذار کرده گونه صحتی ندارد.

مهدی رستمی در گفت‌وگو با ایسنا  اظهار کرد: در رابطه با انتقال کارخانه رب اسدآباد هیچ اتفاقی رخ نداده و تغییری در انتقال سهام  صورت نگرفته و کارخانه کماکان با همان ظرفیت قبل باقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد:سرمایه اولیه ساخت و تمامی سرمایه در گردش کارخانه  از ابتدا طی این ادوار متعلق به این مؤسسه مالی و اعتباری بوده است.

رستمی با بیان اینکه برای تاسیس هر شرکت انتخاب هیئت مدیره و مدیرعامل الزامی است و کارخانه رب اسدآباد هم از این امر مستثنی نبوده ، تصریح کرد:هیئت مدیره و مدیر عامل سابق کارخانه از سال ۹۷ تا  پایان سال ۹۹ دارای سمت بوده اند و با پایان دوران تصدی مدیرعامل و هیئت مدیره سابق کارخانه،از سال گذشته موسسه نور تقاضا دارند که کارخانه به آنان بازگردانده شود و در این رابطه پیگیر انتقال کارخانه هستند.

وی با تاکید بر اینکه در رابطه با انتقال کارخانه  هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و تغییری در انتقال سهام  صورت نگرفته و کارخانه کماکان با همان ظرفیت قبل باقی است و از ابتدا صاحب اصلی کارخانه از نظر مالی و معنوی شرکت سرمایه گذاری وابسته به موسسه نور بوده یادآور شد: در روزنامه محلی استان به این موضوع اشاره شده که مؤسسه مالی و اعتباری نور شعبه گرگان قصد فروش کارخانه را دارد و تعاون روستایی کشور برای خرید این مجموعه اعلام آمادگی خود را به مسئولان گرگانی رسانده که این قضیه  نیز هیچ گونه صحتی ندارد و کاملا کذب است،چرا که کارخانه ای که متعلق به یک بانک و موسسه باشد باید از طریق مزایده به فروش برسد.

رستمی همچنین  با بیان اینکه کارخانه رب اسدآباد از نظر فنی دارای هیچ مشکلی نیست ،اضافه کرد:برای آغاز فعالیت  مجدد کارخانه رب مارال فروز شهرستان اسدآباد باید مالکیت به موسسه نورانتقال یافته و دادستان مجوز فعالیت دوباره را صادر کند که به همین دلیل فعلا نمی توان زمان دقیق آغاز به فعالیت کارخانه را تعیین کرد.

مدیر داخلی کارخانه رب اسدآباد بیان کرد:کارخانه رب گوجه‌فرنگی اسدآباد در سال ۹۴با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث شد که این کارخانه در فصل گوجه‌فرنگی روزانه ظرفیت دریافت ۱۳۰۰ تن گوجه‌فرنگی و تولید حداقل ۲۰۰هزار قوطی رب گوجه را داراست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانها شهرستانها کارخانه رب گوجه فرنگی سهام بخش خصوصي گوجه فرنگي دادستان مجوز فعالیت کارخانه رب اسدآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۹۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دو برابری سطح زیرکشت کلزا در اسدآباد

ایسنا/همدان مدیر اداره جهادکشاورزی اسدآباد از افزایش دو برابری سطح زیرکشت کلزا در سال‌جاری در این شهرستان به نسبت سال گذشته خبر داد.

محمدکرم مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال گذشته میزان سطح زیرکشت کلزای این شهرستان حدود ۱۴۸ هکتار بوده که این میزان در سال زراعی جاری به ۳۷۰ هکتار افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه تعهد کشت کلزا شهرستان اسدآباد در سال‌جاری حدود ۷۰۰ هکتار بوده است، خاطرنشان کرد: از این میزان تعهد بیش از ۵۰ درصد تعهد محقق شده و ۳۷۰ هکتار کشت کلزا در مزارع این شهرستان انجام شد.

مرادی، یکی از جمله مشکلات کشاورزان کلزاکار را سرمازدگی برشمرد و یادآور شد: امسال سرمازدگی سطح زیرکشت کلزا در این شهرستان موجب شد تا از ۳۷۰ هکتار کشت کلزا در مزارع این شهرستان حدود ۲۰ هکتار آن دچار بدسبزی و سرمازدگی و شوک شود که با این اتفاق در حال حاضر سطح زیرکشت موجود حدود ۳۵۰ هکتار است.

وی از پیش‌بینی برداشت ۸۷۵ تا ۱۰۰۰ تن کلزا از مزارع این شهرستان در سال زراعی جاری خبر داد و تصریح کرد: از هر هکتار سطح زیرکشت کلزا میانگین ۲.۵ تا ۳ تن محصول قابل برداشت خواهد بود.

مرادی، تعداد کلزاکاران این شهرستان را ۱۲۸ نفر برشمرد و مطرح کرد: محصول کلزای شهرستان به کارخانه روغن نهاوند ارسال می‌شود، ضمن اینکه از سال گذشته در شهرستان بهار نیز یک سیلو برای تحویل و خرید تضمینی کلزاکاران اسدآبادی اختصاص داده شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مبارزه با سن مادر غلات در بیش از ۲۵ هزار هکتار از مزارع اسدآباد
  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • خانه تاریخی آصف اردبیل واگذار می‌شود
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • اقدام بانک ملی ایران در واگذاری پتروشیمی شازند بسیار ارزشمند است
  • سرمایه‌گذاری در بنای تاریخی خانه آصف اردبیل به مزایده گذاشته شد
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته
  • افزایش دو برابری سطح زیرکشت کلزا در اسدآباد
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد