Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@12:26:08 GMT

جیدون سانچو خرید بعدی یونایتد را لو داد!

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۹۸۰۰

جیدون سانچو خرید بعدی یونایتد را لو داد!

جیدون سانچو، ستاره جدید منچستریونایتد، روز گذشته در لایو اینستاگرام خود در حال پاسخ دادن به سوالات هوادارانش بود که خرید بعدی شیاطین سرخ را لو داد.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد که جیدون سانچو خرید بعدی منچستریونایتد را لو داده است، حداقل هواداران شیاطین سرخ که اینطور فکر می کنند.

جیدون سانچو که در این تابستان با مبلغ 87.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 میلیون یورو از بروسیا دورتموند به یونایتد پیوسته است، روز جمعه رسما به عنوان بازیکن این باشگاه معرفی شد. سانچو قراردادی پنج ساله با منچستریونایتد امضا کرده است و قرار است پیراهن شماره 25 را بپوشد.

 

 

سانچو که این روزها مشغول تمرینات آماده سازی برای فصل جدید است، روز گذشته در حالی که در خانه روی تردمیل می دوید یک لایو اینستاگرامی را آغاز کرد و از هواداران یونایتد و فالوئرهایش خواست تا هر سوالی که می خواهند از او بپرسند.

یکی از هواداران شیاطین سرخ بلافاصله پیغام داد: "برای تایید قرارداد واران به کلاهت دست بزن".

چند لحظه بعد سانچو با هر دو دست کلاهش را لمس کرد تا هواداران منچستریونایتد را حسابی به جنب و جوش بیندازد.

 

 

منچستریونایتد هفته است که به دنبال جذب رافائل واران، مدافع رئال مادرید، است. این مدافع فرانسوی تنها یک سال دیگر با رئال قرارداد دارد و باشگاه اسپانیایی نیز پس از اینکه واران تمدید قرارداد را نپذیرفت، قصد دارد تا برای جلوگیری از جدایی او در تابستان بعد به عنوان بازیکن آزاد، در همین تابستان او را بفروشد.

گزارش شده که منچستریونایتد پس از توافق شخصی با این مدافع میانی برنده جام جهانی در روز دوشنبه، به گرفتن امضای واران نزدیکتر شده است.

 

 

گفته می شود واران قرار است دو روز دیگر در تست های پزشکی شیاطین سرخ شرکت کند.

 

یونایتد تا به اینجا در این پنجره نقل و انتقالاتی موفق ظاهر شده و این باشگاه همچنین در روزهای گذشته موفق شد تا قرارداد اوله گنار سولسشر، سرمربی خود، را نیز تمدید کند.

 

 

جیدون سانچو منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر رافائل وارانه رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جیدون سانچو منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر رئال مادرید جیدون سانچو شیاطین سرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۹۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران

بانک رفاه کارگران با اجرای "طرح ماندگار" گام دیگری در راستای ارائه خدمات و محصولات متمایز بانکی برداشت. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، بر اساس این طرح، علاوه بر تخفیف‌های عادی فروشگاه طرف قرارداد با بانک رفاه کارگران، بخشی از تراکنش خرید دارندگان رفاه کارت در پایانه‌های طرف قرارداد با این بانک، در قالب Cash Back به حساب آنان برمی‌گردد.  

بر اساس این گزارش، تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی پذیرنده پایانه‌های فروشگاهی (POS) و درگاه‌های پرداخت اینترنتی (IPG) مربوط به شرکت‌های PSP طرف قرارداد این بانک (فروشندگان) و مشتریان بانک و دارندگان رفاه کارت (خریداران)، جامعه هدف این طرح را تشکیل می‌دهند.  

دارندگان پایانه‌های فروشگاهی(POS) یا درگاه‌های پرداخت اینترنتی(IPG) بانک رفاه با پیوستن به طرح ماندگار، فروش محصولات خود را با ایجاد تجربه خرید جذاب برای جامعه چند میلیونی مشتریان بانک رفاه کارگران از طریق بازگشت بخشی از مبلغ خرید در قالب Cash Back، افزایش می‌دهند. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از امتیازات این طرح به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (فراد) با شماره 8525 – 021 تماس حاصل کنند. 

دیگر خبرها

  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • ببینید | واکنش زاکانی به افشای قرارداد خرید واگن مترو از چین
  • توضیحات «زاکانی» درباره قرارداد خرید واگن مترو از چین
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • لیورپول چشم به یک پیشنهاد وسوسه انگیز/ بازگشت سانچو به یونایتد
  • طرح لو رفته از پیراهن خارج از خانه منچستریونایتد برای فصل 25-2024 / عکس
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران