Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@00:48:40 GMT

اولویت‌های شهردار بعدی تهران از نگاه مخاطبان

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۹۹۳۶

اولویت‌های شهردار بعدی تهران از نگاه مخاطبان

این روزها گمانی‌زنی‌های زیادی درباره شهردار آینده تهران به گوش می‌رسد. اسامی افرادی در خبرهای غیرموثق اعلام می‌شود تا روز موعود که شهردار جدید تهران اعلام شود.

به گزارش ایمنا، خبر آنلاین در یک نظرخواهی از مخاطبان خواست تا در بین مشکلات فراوانی که کلان‌شهر تهران با آن روبه‌روست، درباره مهم‌ترین اولویت‌های شهردار بعدی تهران نظر بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مخاطبان نوشت: «زیباسازی شهر، و اهمیت به محلات به جای مال‌سازی.»

شهروند دیگری هم دراین‌باره نوشت: «تهران شهر مردم نیست، شهر مال سازان و برج سازان شده. باید کاری کنه که مردم به شهر احساس تعلق داشته باشند.»

علیرضا معتقد بود: «گسترش خطوط مترو با مطالعات جدید از ۱۰ خط به بالای ۲۰ خط مترو حتی اگر احداث همه خطوط شروع هم نشود و یا همگی این خطوط به بهره برداری نرسد ولی برای شهر تهران و شورای شهر تهران و شهرداران آینده، تعیین تکلیف به ادامه کار خواهند بود.»

پیشنهاد یکی از کاربران هم این موارد بود: «بازسازی و ایمن سازی بافت‌های فرسوده و ساختمان‌های پر ریسک در مقابل زلزله، عدم فروش تراکم و انبوه سازی (تهران بیشتر از ظرفیتش ساخته شده و بیشترین میزان فرو نشست زمین رو داره)، جلوگیری از تخریب خانه باغ‌ها و پارک‌ها و … جهت ساخت و ساز، توجه ویژه به حمل و نقل عمومی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، توجه به حریم‌ها، فرهنگ سازی در جهت جداسازی زباله‌ها.»

محدثه هم نوشت: «ریشه کن کردن فساد در شهرداری و توجه به پاکیزگی خیابان‌ها و معابر و چاره اندیشی برای مسئله زلزله تهران.»

پیشنهادات خانم مریم صباغی هم این موارد بود: «از شهردار محترم می‌خواهم ۱- باغ‌های شمیران را به آن برگرداند و با پاک دستی و شفافیت جلوی فروش این شهر مظلوم را به سودجویان بگیرد. ۲- به منظور فرهنگ سازی برای زباله نریختن شهروندان در خیابان‌ها و پیاده روها چاره‌ای بیندیشد. ۳- همچنین فرایندی در نظر گرفته شود تا فضای چهارراه‌های این شهر از کولی ها و مهاجرین پاکسازی شود. ۳- آلودگی صوتی و نوری این شهر در کنار آلودگی هوا باید مدیریت شود.»

کد خبر 509988

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداري تهران شوراي شهر تهران مخاطبان ایمن سازی شهر بافت شهری شهردار تهران احترام به مخاطب شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۹۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت

شهردار مشهد گفت: برای اجرا و آماده‌سازی محور کرامت مبلغ چهار میلیارد تومان اعتبار به اداره کل نظارت بر نگهداری و تعمیرات تفویض می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، محمدرضا قلندرشریف، امروز_دوشنبه دهم اردیبهشت_در نشست بررسی پروژه بازگشایی بولوار کرامت اظهارکرد: بر این موضوع تأکید دارم که باید پلاک‌های در مسیر برای بازگشایی محور کرامت با هماهنگی شهرداری منطقه و سازمان زمین و مسکن تملک و مسیر به‌منظور اجرای پروژه آماده شود.

وی افزود: در همین راستا معاونت مالی و پشتیبانی برای پرداخت وجه صلح‌نامه‌های نقدی محور کرامت با اولویت اقدام و مبلغ ۲۵ میلیارد تومان برای این کار اختصاص پیدا کند.

شهردار مشهد تاکید کرد: برای اجرا و آماده‌سازی محور کرامت مبلغ چهار میلیارد تومان اعتبار به اداره کل نظارت بر نگهداری و تعمیرات تفویض شود تا مراحل آماده‌سازی پروژه بازگشایی محور کرامت انجام شود.

قلندر گفت: درمجموع باید عملیات اجرایی پروژه در محدوده تملک شده آغاز و نهایتاً تا دو ماه آینده پروژه بازگشایی محور کرامت تکمیل و در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

کد خبر 749118

دیگر خبرها

  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • ۲۱۰۰ اتوبوس در خطوط تهران فعالیت می‌کنند + فیلم
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد