Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعارف سپهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: حراست و پاسداری از مرز در برابر هر نوع تجاوزی از مهم‌ترین وظایف مرزبانی است و در این راستا تمام توان خود را بکار گرفته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: تردد از مرزهای رسمی کشور مجاز است و غیر از این اگر از هر نقطه‌ای به نام معیشت و غیره کسی بخواهد عبور کنند، تجاوز به حریم مرز بوده و نیروهای مرزبانی و محافظان مرز براساس رسالت ذاتی که دارند مجبور به برخورد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست مرزبانی استان کردستان با تاکید براینکه اولویت مرزبانی در مرزهای استان کردستان مقابله با باندها، سرشبکه‌ها و دانه‌درشت‌های قاچاق است، افزود: قانونگذار در زمینه حراست از مرزها نیروی انتظامی و خاصتا مرزبانی را مکلف کرده است و ما نیز بر اساس این وظیفه عمل می‌کنیم.

سپهری از دستگیری 665 نفر قاچاقچی در نوار مرزی استان خبر داد و گفت: ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه در مرزهای کردستان 411 میلیارد ریال بوده است.

به گفته وی، در سال گذشته 121 سرشبکه شناسایی و دستگیر و 6 باند نیز با تلاش شبانه روزی و مجاهدانه مرزبانان در مرزی‌ترین نقاط استان متلاشی شده است.

سرپرست مرزبانی استان کردستان با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تا کنون 31 نفر سرشبکه قاچاق شناسایی و دستگیر شده است، گفت: در همین مدت موفق به شناسایی و متلاشی کردن 5 باند بزرگ قاچاق در مرزهای استان شدیم.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: سپهری کردستان قاچاق مرزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۰۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان کابل‌های مترو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ فرمانده یگان حفاظت مترو تهران گفت:سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند.

سرهنگ لک افزود: ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

وی گفت: با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

او افزود: پس از اخذ دستور قضایی سارقان برای ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان کابل‌های مترو
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • حمله مسلحانه به هنگ مرزی کردستان؛ یک سرباز به شهادت رسید/ عکس
  • تیراندازی به برجک مرزبانی در کردستان؛ شهادت ۱ سرباز و جراحت ۳ تن
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت
  • جزئیات جدید از شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه + تصویر
  • جزئیات نحوه شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه