Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: پل غیرهمسطح شهید حاج قاسم سلیمانی با ۹۲درصد پیشرفت فیزیکی تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل ، فرزاد قلندری صبح امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی اردبیل اظهار داشت: طبق تمهیدات و هماهنگی‌های به عمل آمده  پل غیرهمسطح شهید حاج قاسم سلیمانی با 92درصد پیشرفت فیزیکی تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: زمانبندی‌های انجام یافته توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء این پروژه را با پیشرفت مناسبی پیش برده و سبب بازگشایی این پروژه در خیابان جام جم خواهد شد که در این زمینه ارائه نظرات کارشناسانه برای رفع مسائل فنی اولویت اساسی بوده و نیازمند انجام برنامه‌ریزی‌های لازم و مناسب در این زمینه هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: اجرای صحیح پروژه‌های مهم عمرانی در استان اردبیل جزو اولویت‌های اساسی است و در این زمینه اتخاذ تصمیمات نهایی برای اجرای آن‌ها حائز اهمیت است که با ارائه پیشنهادات لازم برای حل مشکلات نظرات لازم ارائه می‌شود.

قلندری تصریح کرد: استفاده از تجربیات سایر دستگاه‌های اجرایی در استان مورد توجه واقع شده و اقدامات لازم در راستای تسریع‌بخشی در اجرای پروژه‌هایی همچون احداث بیمارستان 500 تختخوابی، بیمارستان 540 تختخوابی، اجرای طرح روشنایی فرودگاه اردبیل و پل شهید سلیمانی انجام یافته است.

خلف وعده دولت در افتتاح تونل انتقال آبی که ناجی دریاچه ارومیه می‌شود133 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در سطح استان کرمان افتتاح شد + تصاویرفاز دوم تصفیه‌خانه فاضلاب مجتمع‌های پتروشیمی‌ پارس جنوبی به دستور رئیس جمهور افتتاح شد

در ادامه حمید لطف‌اللهیان، شهردار اردبیل بیان کرد: با تلاش‌های به عمل آمده و مشارکت قرارگاه خاتم اقدامات خوبی در احداث پل شهید سلیمانی انجام یافته که با حل معارض و جابه‌جایی تأسیسات به پیشرفت 92 درصدی دست یافته‌ایم و تا 10 روز آینده با اتمام بتن‌ریزی نصب عرشه و عایق‌گذاری تا پایان مردادماه شاهد بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح شهید حاج قاسم سلیمانی در ورودی شهر اردبیل خواهیم بود.

وی بیان کرد: احداث پل‌های دیگر در سه نقطه شهر اردبیل در دست اجرا است که تقاطع غیرهمسطح از سمت ورودی تبریز با پیشرفت 25 درصد و تقاطع نیار در مسیر راه آهن اردبیل با پیشرفت 15 درصد در حال اجراست و پل بسیج نیز در حال تجهیز کارگاه از سوی پیمانکار است.

انتهای پیام/140/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: غیرهمسطح شهید قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۰۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،بیش از دوهزار نفر از دختران و مادران اصفهانی در آرامگاه سید الشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان با شهیدان به ویژه  سردار دل‌ها،  پیمانی دوباره بستند.

این کاروان دیشب همزمان با لحظه شهادت حاج قاسم در گلزار شهدا کرمان باردیگر بر ادامه راه شهدا تاکید کردند.

پیمودن مسیر پیاده روی مصلی  امام علی( ع )کرمان تا بیت الزهرا حاج قاسم از دیگر برنامه های این کاروان بود.

این زائران از استان اصفهان و با ۵۰ دستگاه اتوبوس از ۴۰ منطقه در اصفهان راهی کرمان شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دسترسی به بافت تاریخی و حرم‌های مطهر با پروژه تقاطع غیرهمسطح قائم-رحمت-احمدی
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی