Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مسعود دهبانی صابر» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با هدف زیباسازی چهره شهر و در راستای گرامیداشت ایام فرخنده عید غدیر خم، عملیات آذین‌بندی و نصب بنر در محدوده منطقه یک شهر همدان اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه اعیاد قربان و غدیر از بزرگترین جشن های مذهبی مسلمانان و شیعیان است، افزود: مدیریت شهری همدان در سال های اخیر توجه ویژه ای به زیباسازی و آذین بندی شهر در مناسبت ها داشته و شهرداری منطقه یک علاوه بر اجرای طرح ها و پروژه های عمران شهری، تعظیم شعائر دینی در مناسبت های مختلف مذهبی را نیز در دستور کار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه یک همدان با بیان اینکه همه گیری ویروس کرونا و لزوم حفظ سلامت شهروندان موجب محدود شدن فعالیت های مرتبط برای برگزاری جشن ها و مجالس ویژه مذهبی در سطح شهر شده است، اظهار داشت: مجموعه شهرداری منطقه یک با اجرای برنامه های متنوع و ارج نهادن هرچه بیشتر به این اعیاد، روحیه شادابی و معنویت را در جامعه به بهترین شکل رواج می دهد.

دهبانی صابر خاطرنشان کرد: در روز عید غدیر باید از فضاسازی محیطی در شهرها و خیابان‌ها به صورت گسترده استفاده کرد تا شور و نشاط اجتماعی مردم به خوبی نمایان شود.

وی با بیان اینکه توجه به فضاسازی شهری در منظر شهروندان موضوع مهمی است، گفت: در همین ارتباط با نصب بیش از هزار پرچم و ریسه معابر و خیابان های اصلی محدوده منطقه یک شهر همدان به مناسبت بزرگداشت اعیاد قربان و غدیر آذین بندی و چراغانی شده است.

 شهردار منطقه یک همدان یکی از اقدمات مهم شهرداری در سال جاری را چاپ و نصب بنرهایی با مضامین القاب حضرت علی (ع) و احادیث پیامبر اکبر(ص) درباره امیر المومنین برای شناخت هرچه بیشتر شهروندان از واقعه بزرگ غدیر خم عنوان کرد و گفت: رنامه های متنوع فرهنگی از جمله جشن های خودرویی در سطح محلات و اطعام بیش از سه هزار نفر غذا طی این ایام در منطقه یک شهر همدان اجرا شده است.

دهبانی صابر با بیان اینکه برنامه اهتزاز پرچم مزین به نام مبارک امام علی (ع) در منطقه یک شهر همدان آغازگر برنامه های مدیریت شهری برای این اعیاد بزرگ بود، گفت: این پرچم با ابعاد ۱۵۰ متر مربع برای گرامیداشت دهه امامت و ولایت بر فراز شهر همدان به اهتزاز درآمده است.

برچسب‌ها شهرداری همدان عید سعید غدیرخم همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری همدان عید سعید غدیرخم همدان شهرداری همدان عید سعید غدیرخم همدان منطقه یک شهر همدان عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۰۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!

به گزارش ورزش سه، مجتبی سرآسیایی سرمربی تیم سایپا پس از شکست دو بر یک تیمش مقابل ملوان در نشست خبری حاضر شد و درباره شرایط تیمش گفت: من از این بازی لذت بردم. تیم تارتار یک تیم گردن کلفت، تاکتیکی و فوق العاده است و همچنین از شور و هیجان ورزشگاه لذت بردم.‌ درود می‌فرستم به شرف بازیکنان تیمم که با وجود خستگی زیاد، تمام وجودشان را گذاشتند تا پرچم تیمشان را بالا نگه دارند و مقابل این تیم مقاومت کردند.

او ادامه داد: دقیقا تا لحظه آخر بر اساس کار های تاکتیکی کار کردند و یکی دو مسئله است که باید درباره آن صحبت کنم. از چند زاویه پنالتی را دیدم و نسبت به این صحنه هیچ مشکلی ندارم. همه‌اش فوتبال بود و به هیچ وجه پنالتی نبود. دوست دارم شما هم ببینید اما فوتبال این است پنالتی گرفته شد و ما هم که به بازی برگشتیم، فایده‌ای نداشت. گل دوم را خوردیم و این اشتباه به ما لطمه زد. درباره نکته‌ای که می‌خواهم صحبت کنم که مسئله دیگری اتفاق افتاد. من حداقلش می‌گویم که بخواهیم یک روز زودتر حرکت کنیم تا ریکاوری خوبی داشته باشیم. ما با اتوبوس ۵ ساعت در راه بودیم و ۷ ساعت معطل شدیم. باید پیش بینی این اتفاق را می‌کردیم. من از مدیریت باشگاه خواستم تا شرایط ریکاوری را با توجه به پروازها درست کند. ما از سازمان لیگ خواستیم بازی را یک روز عقب بیاندازند چون ما از عسلویه دیرتر برمی‌گردیم. تمام تعویض‌ها از سر این بود که بچه‌ها دچار گرفتگی شدند. اینکه من واقعا گله‌مند هستم و متاسفانه با ما همکاری نشد. ما تلاش کردیم چهارشنبه بیاییم و ریکاوری کنیم اما متاسفانه این اتفاق افتاد. ما به خودمان باختیم و این بچه‌ها باید به غیرتشان درود فرستاد.

سرمربی سایپا تاکید کرد: بچه‌ها ۵۰ درصد پول گرفتند و به قول مدیران قرار بود باز هم پول بگیرند اما چک یک ماهه گرفتند و من باید از حق بازیکنانم دفاع کنم. ما لیگ را از دست دادیم و نمی‌خواهم در این شرایط قرار بگیرم. ما اینجای داستان هستیم و این چک یک ماهه اثر گذاشته و روی شرایط کاری ما اثر گذاشته است. آنها گفتند چک‌ها به شرط وصول در پایان فصل، ۶۵ درصد حقشان را گرفتند. این چیزهایی است که می‌توانست خیلی بهتر مدیریت شود. اتفاقات دیگری هم است که از مدیریت خارج است و می‌شد بهتر رفتار شود. ما ۸ ساعت در اتوبوس بودیم و همه دچار گرفتگی بودند. ملوان و این جو خاص بود اما ما به خودمان باختیم.

سرآسیایی در پایان گفت: من سعی کردم منصفانه رفتار کنم و صحنه های تاثیرگذار را ببینم. ده بار جلو و عقب کردم که ببینم چه شده. آن صحنه تاثیرگذار بود و ما یک هیچ عقب افتادیم و این پنالتی نبود. بازی را بسیار خوب مدیریت کردند. مهیار زحمتکش از لحاظ اخلاقی و فوتبالی پرچم انزلی‌چی‌ها را در تیم ما بالا نگه داشته و کیف می‌کنیم همچین بازیکنی داریم. خوشحالی بازیکن ما هم می‌خواست واکنش نشان بدهد و اگر چه خوشحالی‌اش خارج از مدار بود ولی بازیکن است. آن لحظه هیجان شدن بود و کار خاصی نبود. خوشگلی‌های بازی را پنهان نکنید.

دیگر خبرها

  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • اعیاد یهودی؛ بهانه‌ای برای خشونت و تشدید شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در قدس
  • نمایندگان کارگران همدان با شهدا تجدید پیمان کردند
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!
  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد