Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس انجمن کوراش خراسان رضوی گفت: چهار بانوی کوراش‌کار این استان با قهرمانی در مسابقات کشوری به اردوی تیم ملی راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمد زندروحانی اظهار کرد: ریحانه کریمی و فاطمه شبانی در وزن ۵۷ کیلوگرم، کیمیا آزموده در وزن مثبت ۷۸ کیلوگرم و محیا اکبری در وزن منفی ۶۳ کیلوگرم راه یافتگان به اردوی تیم ملی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مسابقات انتخابی تیم ملی با حضور نفرات منتخب مسابقات کشوری دیروز در قائمشهر استان مازندران برگزار شد. تیم خراسان رضوی با مربیگری زهره براشکی در این مسابقات حضور یافت.

رییس انجمن کوراش خراسان رضوی گفت: تیم ملی کوراش بانوان شهریور ماه به مسابقات بزرگسالان آسیا که به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود اعزام خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کوراش کوراش کار خراسان رضوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۰۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد

دارنده دو نشان نقره و یک برنز وزن ۷۹ کیلوگرم جهان که به تازگی مدال طلای قهرمانی آسیا را به دست آورده، اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در حالی که یک سهمیه کشتی آزاد برای المپیک باقی مانده و قرار است محسن کاوه همراه با علیرضا سرلک به همین منظور هفته آینده راهی ترکیه شود، اردوی آزادکاران هم‌اکنون در کمپ تیم‎های ملی در جریان است.

محمد نخودی که به عنوان نفر اول چرخه 79 کیلوگرم سال 2024، فروردین ماه مدال طلای این وزن را در مسابقات قهرمانی آسیا از آن خود کرد، به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه کتف اردو را ترک کرد تا کارهای فیزیوتراپی‌اش را دنبال کند.

این کشتی‌گیر سال گذشته مدال برنز جهان را از آن خود کرد و برخلاف سایر مدعیان اوزان غیرالمپیکی، وزنش را تغییر نداد و در همین وزن 79 کیلوگرم ماند.

او ملی‌پوش احتمالی این وزن ایران در رقابت‌های جهانی 2024 اوزان غیر المپیکی در آلبانی -درصورت صدور ویزا از سوی میزبان- خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • پایان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان در یزد
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق