Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، کار گروه هماهنگی و پیگیری مسائل جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سازمان منطقه آزاد کیش، دوشنبه چهارم مرداد با هدف برنامه ریزی و بازدید مسئولان بلند مرتبه قطری از ظرفیت های ورزشی و گردشگری جزیره کیش، برگزار شد.

معرفی ظرفیت های ورزشی و گردشگری جزیره کیش به عنوان مقصد برگزاری اردوهای تدارکاتی در سفر مسولان قطری به این منطقه می تواند در ترغیب و جذب گردشگران و شرکت کنندگان که در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور دارند؛ تاثیر گذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شرایط آب و هوای کیش و قطر، ایجاد ظرفیت های حمل و نقل، اقامت گردشگران، صدور ویزای فرودگاهی و ارائه خدمات با کیفیت و ارزان قیمت از ویژگی های بارز جزیره کیش محسوب می شود و این منطقه می تواند میزبان هواداران تیم ها و گردشگران ورزشی در این رویداد مهم باشد.

همچنین مناطق آزاد کشور از فرصت ارزشمندی برای بهره مندی از این رویداد مهم برخوردارند و با آماده سازی و انجام مطالعات برندینگ جزیره کیش، این منطقه می تواند در شمار جزایر شناخته شده برای گردشگران سراسر دنیا قرار گیرد.

صنعت گردشگری منطقه آزاد کیش یک اولویت مهم و توریسم ورزشی نیز بهترین شاخص گردشگری برای کشور محسوب می شود.

لازم به ذکر است ناصر آخوندی، معراج نادری فصیح، خسرو نشان، سعید پورعلی، علی عرب، عبدالنبی شرفی، عزیزاله فرضی پور، محسن قریب، رحمان سادات نجفی و مسیح الله صفا اعضای کار گروه هماهنگی و پیگیری مسائل جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستند.

کد خبر 5266770

منبع: مهر

کلیدواژه: منطقه آزاد کیش جام جهانی 2022 قطر جزیره کیش گردشگری ورزشی ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه عید غدیر خم گرگان اردبیل خطبه های نماز جمعه ایلام شیوع کرونا واکسیناسیون خشکسالی مجلس شورای اسلامی جزیره کیش ۲۰۲۲ قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۰۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۲ میزبان گردشگران خارجی ۶۳ کشور بوده است

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر رزمی روز سه‌شنبه در جلسه کمیسیون نظارت بر امنیت گردشگری خارجی که در محل استانداری آذربایجان‌شرقی برگزار شد، اظهار کرد: تعداد ۹۵ هزار گردشگر خارجی در سال گذشته به استان وارد شده است، بر این اساس تأمین امنیت و تسهیل فرآیند سفر گردشگران ورودی به استان از مهمترین راهکارها برای مقابله با جو ایران‌هراسی ایجاد شده توسط کشورهای استعمارگر است.

وی ادامه داد: آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۲ میزبان گردشگران خارجی از ۶۳ کشور بوده است که عراق، ترکیه، چین، جمهوری آذربایجان، روسیه، ایتالیا، ازبکستان و ارمنستان به ترتیب بیشترین تعداد گردشگران ورودی را به خود اختصاص داده‌اند.

وی افزود: برگزاری تور آشناسازی خارجی، حضور استانی در نمایشگاه گردشگری سلامت عراق و نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز و تهران از مهمترین رویدادهای مرتبط با جذب گردشگران خارجی در سال گذشته بود که با رشد پنج درصدی ورود گردشگران خارجی به استان همراه بود.

رزمی با تاکید بر مقابله با پدیده ایران‌هراسی، گفت: برگزاری تورهای آشناسازی با هدف ارائه تصویری واقعی از امنیت کشور ایران و به دنبال جذب گردشگران خارجی از مسائل حائز اهمیت در حوزه گردشگری خارجی است.

کد خبر 6099831

دیگر خبرها

  • آئوسیلیو: خرید طارمی و زیلینسکی فرصتی طلایی برای اینتر بود
  • افتتاح آرش مال نقطه عطف توسعه تجاری فرهنگی منطقه آزاد انزلی
  • رویداد صدرا پیوند بین دانشجو، صنایع و ایجاد اشتغال است
  • افتتاح آرش مال تحولی بزرگ در خدمات متفاوت و تجربه‌های نوین برای گردشگران
  • نباید در فرآیند مهاجرت مردم به روستا خلل وارد کنیم
  • سراب سفره کوه سلسله
  • آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۲ میزبان گردشگران خارجی ۶۳ کشور بوده است
  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • بافت‌های فرسوده شهری، فرصتی برای توسعه گردشگری