Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@16:02:45 GMT

جدول مسابقات تنیس 2 نفره قرعه‌کشی شد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۰۹۶۵

جدول مسابقات تنیس 2 نفره قرعه‌کشی شد

راند نخست جدول اصلی مسابقات تور جهانی تنیس امروز با انجام دیدارهای باقیمانده به پایان می‌رسد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در ادامه برگزاری رقابت‌های تور جهانی زیر 18 سال در اصفهان، 17 دیدار جدول اصلی آغاز شد و تنیسورها در بخش دختران و پسران به مصاف یکدیگر رفتند. 

در بخش پسران‌ علی یزدانی، ونداد غیبی، آریو جوادی، سام پازوکی، علی بهشتی و تنیسورهایی از ترکیه مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در بخش دختران نیز پرنیا رکن‌آبادی، هانا سلطانی،  رومینا زینالی، ارغوان سپهر، فاطمه سادات زنجانی، ماندگار فرزامی و نمایندگان ترکیه رقبای خود را از پیش رو برداشتند. 

 

همچنین جدول دو نفره مسابقات نیز قرعه‌کشی شد و رقابت‌ها امروز با برگزاری 31 دیدار بخش انفرادی و دونفره پیگیری می‌شود و راند نخست جدول اصلی به پایان می‌رسد.

 

مسابقات تور جهانی زیر 18 سال از دوم مرداد در زمین‌های مجموعه ورزشی 22 بهمن اصفهان آغاز شد و 9 مرداد با معرفی نفرات برتر به پایان می‌رسد.

 

حسن لاچینانی سرداور نشان سفید بین‌المللی کشورمان به‌عنوان سرداور در این مسابقات حضور دارد.

تنیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۰۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان قرعه کشی جام جهانی فوتسال اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴- ازبکستان روز یکشنبه ۲۶ می (۶ خردادماه) در شهر سمرقند برگزار خواهد شد.

این مسابقات با حضور ۲۴ تیم در شش گروه ۴ تیمی در شهرهای تاشکند، اندیجان و بخارا از ۱۴ سپتامبر تا ۶ اکتبر (۲۴ شهریور تا ۱۵ مهرماه) برگزار می‌شود.

مراحل آماده سازی برای اولین تورنمنت فیفا به میزبانی آسیای مرکزی ادامه دارد.

۲۴ تیم حاضر در مراسم قرعه کشی حضور خواهند داشت که در میدان تاریخی و دیدنی رجستان سمرقند - یک میراث جهانی یونسکو از سال ۲۰۰۱ به نمایش گذاشته می‌شود. پس از هنگ کنگ (۱۹۹۲)، چین تایپه (۲۰۰۴) و تایلند (۲۰۱۲)، ازبکستان چهارمین عضو AFC خواهد بود که میزبان جام جهانی فوتسال فیفا است.

لیست ۲۴ تیم جام جهانی فوتسال ازبکستان ۲۰۲۴ به شرح زیر است:
‌افغانستان، آنگولا، آرژانتین، برزیل، کاستاریکا، کرواسی، کوبا، فرانسه، گواتمالا، جمهوری اسلامی ایران، قزاقستان، لیبی، مراکش، هلند، جدید نیوزلند، پاناما، پاراگوئه، پرتغال، اسپانیا، تاجیکستان، تایلند، اوکراین، ازبکستان و ونزوئلا.

کد خبر 6097415

دیگر خبرها

  • شکست شمشیرباز اول رنکینگ جهانی در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • پایان کار شمشیربازان ایران درسئول
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول| پایان کار سابریست‌ها با نهمی پاکدامن
  • پایان کار شمشیربازان ایران با جایگاه نهمی علی پاکدامن
  • زمان قرعه کشی جام جهانی فوتسال اعلام شد
  • قهرمانی حنیفی و یزدانی در پایان هفته دوم تور جهانی تنیس
  • حنیفی و یزدانی فاتح هفته دوم تور جهانی تنیس ساری
  • بردهای پیاپی نوشاد در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان
  • استمرار بردهای پیاپی نوشاد در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربس
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد