Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@07:06:00 GMT

سه خبر کوتاه از شهرداری سنندج

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۱۰۶۷

سه خبر کوتاه از شهرداری سنندج

به گزارش ایرنا، معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج  گفت: فصلنامه علمی تخصصی توسعه و آینده پژوهی به صاحب امتیازی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با هدف گردآوری مطالب علمی، پژوهشی در راستای ایجاد ظرفیت‌های علمی برای ارتقای شاخص‌های کلان اقتصادی، افزایش بهره وری و توسعه پایدار واستفاده از پتانسیل‌های محلی و انعکاس دیدگاههای صاحبنظران و متخصصان  منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرکوت نجفی افزود: فصلنامه علمی تخصصی توسعه و آینده‌پژوهی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان در فصل تابستان و با محوریت "سنندج شهر خلاق موسیقی" منتشر خواهد شد.

وی از مدیران، کارشناسان و صاحبنظران این حوزه برای مشارکت در تولید محتوای این شماره از فصلنامه دعوت به همکاری کرد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج اظهار داشت: صاحبنظران در این زمینه باید مقالات علمی و گزارش‌های پژوهشی به همراه مشخصات، تصویر نویسنده اصلی و عنوان مقاله را مطابق با فرمت آن در قالب فایل word به مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی به آدرس پست الکترونیک Research.kurdistan@mporg.ir ارسال شود.

وی تاکید کرد: محورهای پیشنهادی برای تولید محتوای شماره فصل تابستان این فصلنامه شامل: خلاقیت و توسعه، برندسازی در برنامه شهرهای خلاق یونسکو، مدیریت نتیجه محور و دیدگاه جدید توسعه، شهرهای خلاق و توسعه ارتباطات بین المللی و شهرهای خلاق و دگرگونی در حکمرانی شهری است.

نجفی اضافه کرد: تنگناهای ساختاری در برابر برنامه شهرهای خلاق در کشور، دیده بانی و نظارت در برنامه شهرهای خلاق، شهرخلاق (فرصت‌ها و تهدیدها) و سنندج و اصفهان، رشت و بندرعباس (شهرهای خلاق ایرانی) و سلیمانیه (اقلیم کردستان عراق)، راهکارهای همکاری و توسعه ارتباطات از دیگر محورهای ارتباطی برای تولید محتوا در فصلنامه بعدی است.
وی یادآور شد: دفتر تحریریه مجله آماده دریافت مقالات و مطالب علمی مرتبط تا تاریخ ۲۴ مرداد سال جاری است.

تاسیس ۲ سازمان فرهنگی، اجتماعی در شهرداری

معاون توسعه و مدیریت منابع شهرداری سنندج اظهار داشت: در راستای توسعه ساختار مجموعه اداری و تفکیک وظایف در راستای بهبود عملکرد و اثر بخشی خدمات شهرداری نسبت به تاسیس ۲ سازمان جدید در شهرداری اقدام شد.

کمال کاظمی افزود: در این راستا با توجه به وظایف و اهداف سازمان‌ها نسبت به تهیه  و تنظم اساسنامه  این ۲ سازمان اقدام شد و برای تصویب تقدیم سازمان شهرداریها و دهیاری‌های کشور شد.

وی با اشاره به تاسیس ۲سازمان جدید در شهرداری سنندج اضافه کرد: بر اساس مجوز و تصویب اساسنامه توسط سازمان شهرداری‌ها ۲ سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی و سازمان مدیریت شبکه حمل و نقل در شهرداری تاسیس شد.

معاون توسعه و مدیریت منابع شهرداری سنندج اعلام کرد : در حال حاضر شهرداری سنندج دارای ۹ سازمان است که با تاسیس این ۲ سازمان جدید جمع سازمان های این نهاد مردمی به ۱۱ سازمان افزایش یافت.

وی افزود: شهرداری سنندج دارای درجه ۱۱ است و علاوه بر ۱۱ سازمان دارای سه منطقه ، ناحیه ویژه بهاران و سه ناحیه منفصل شهری است.

پایان عملیات احداث خیابان ۱۶ متری  

مدیرشهرداری منطقه سه سنندج اظهار داشت: شهرک ساحلی یکی از شهرک‌های این منطقه است که بسیاری از تعاونی‌های احداث شده و در دست احداث درآن واقع شده است.

عطاالله ساعدموچشی گفت: برای ایجاد دسترسی شهرک شهرداری به بلوار ساحلی عملیات احداث خیابان ۱۶ متری در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به پایان عملیات احداث خیابان ۱۶ متری برای اتصال شهرک شهرداری به بلوار ساحلی اضافه کرد: طول این خیابان ۵۰۰ متر و عرض آن ۱۶ متر شامل ۹ متر سواره رو و طرفین ۲معبر ۳.۵ متر پیاده‌رو است.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج  افزود: مساحت کل پروژه هشت هزار مترمربع، مساحت زیرسازی و آسفالت چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع و مساحت پیاده رو آن نیز سه هزار و ۵۰۰ مترمربع است.

وی اظهار داشت: معبر دسترسی پارکینگ بوستان ۲۰ هکتاری کوچک ره ش به بلوار نظام مهندسی به طول ۳۰۰ متر با عرض سواره رو هشت و نیم متر انجام شد.

ساعدموچشی افزود:عملیات زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت این معبر انجام و ۲ هزارمتر مربع فضای سبز رفیوژاین بلوار هم اجرا خواهد شد.

شهرداری سنندج مرکز استان کردستان با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.

برچسب‌ها کردستان شهرداری سنندج سنندج سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان شهرداری سنندج سنندج کردستان شهرداری سنندج سنندج سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شهرداری سنندج سازمان مدیریت شهرهای خلاق ۲ سازمان ۱۶ متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۱۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم ورود موتورسیکلت‌‌ به داخل پیاده‌راه فردوسی سنندج ‌

رئیس پلیس راهور استان کردستان گفت: مسئولان شهرداری سنندج به وعده خود مبنی بر محصور کردن و بستن مسیرهای دسترسی موتورسواران به پیاده راه خیابان فردوسی عمل نکرد. - اخبار استانها -

سرهنگ رضا همتی‌زاده، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج در پاسخ به این سؤال که چرا وعده برخورد و جلوگیری از ورود موتورسیلکلت‌ها به داخل پیاده‌راه فردوسی سنندج به صورت کامل اجرایی نشد و همچنان شاهد تردد موتورسواران از این مسیر و نارضایتی مردم هستیم؟ اظهار داشت: پلیس بعد از انتشار گزارش تسنیم، بلافاصله ورود و از آن روز تاکنون موتورسیکلت‌های زیادی توقیف و به پارکینگ هدایت شده‌اند.

وی گفت: البته شهرداری به وعده خود مبنی بر محصور کردن و بستن مسیرهای دسترسی موتورسواران به پیاده راه خیابان فردوسی عمل نکرده و باید این مطالبه مردمی را از آنان مطالبه‌گری کنید.

رئیس پلیس راهور استان کردستان با تأکید بر اینکه باید دستگاه متولی پای کار بیاید و وظایف خود را به درستی انجام دهد، تصریح کرد: البته طبق پیگیری‌هایی که از دستگاه قضایی انجام و حکم آن صادر شده است، چنانچه هر‌گونه اتفاق در این مسیر بیفتد یا شهروندی آسیب و صدمه ببیند، دستگاه متولی یعنی شهرداری مقصر شناخته می‌شود.

همتی‌زاده افزود: از خبرنگار تسنیم بابت پیگیری این مطالبه مردمی که در دستور کار ماست، تشکر می‌کنیم. چنانچه شهرداری مسیرها را ببندد، اجازه عبور و تردد هیچ گونه موتورسیکلتی را در این مسیر نخواهیم داد.

شهردار سنندج 20 فروردین ماه در پیگیری خبرنگار تسنیم عنوان کرد: مقرر شده که ساماندهی، نظم‌دهی و زمان عبور و مرو این مسیر به یک شرکت بخش خصوصی واگذار شود که تاکنون چندین بار فراخوان انجام شده و تا پایان فروردین ماه جاری مشخص می‌شود. 

سید‌انور رشیدی اذعان کرد: این مطالبه به حقی است و به معاون خدمات شهری دستور داده شده که این وضعیت را ساماندهی کند. حال با گذشت بیش از دو هفته از اردیبهشت ماه نه تنها این وعده عملی نشد بلکه همچنان شاهد جولان موتورسواران در این پیاده راه هستیم که نه تنها باعث بی‌نظمی، نگرانی و گله‌مندی شهروندان شده، بلکه چهره و سیمای شهری را نیز بر هم زده است و از سوی دیگر بی‌فرهنگی موتورسواران را نیز می‌رساند.

به گزارش تسنیم؛ براساس قانون تردد هر نوع وسیله نقلیه در سطح پیاده راه کاملاً ممنوع است، خبرنگار ما این مطالبه مردمی را همچنان تا حصول نتیجه دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام/481/.

دیگر خبرها

  • تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد نوآوری در سازمان‌ها
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • «اصپاک» در شهر اصفهان ۱۳ هزار مشترک دارد/ بیش از ۱۰ هزار خانه بیمه آتش‌سوزی شد
  • تداوم ورود موتورسیکلت‌‌ به داخل پیاده‌راه فردوسی سنندج ‌
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج/ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد