Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@12:34:03 GMT

چگونه فروش سامسونگ سه برابر شد؟

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۱۲۳۶

چگونه فروش سامسونگ سه برابر شد؟

عوامل تاثیرگذار بر فروش بیشتر

اگر می خواهید فروش خود را چند برابر کنید، برای شما پیشنهادی فوق العاده داریم. راه های مختلفی از جمله ظاهر محصولات، کیفیت محصولات، قیمت کالاها و همچنین دکوراسیون زیبا و جذاب و حتی پاکیزگی فروشگاه می تواند بر میزان فروش و تعداد مشتریان تاثیرگذار باشد. اما پس از تحقیقات زیاد در فروشگاه های بزرگ و برندها این موضوع به اثبات رسیده است که بوی خوش در محیط میزان فروش را چندین برابر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاثیر این موضوع بر روی فروش آنقدر شگفت آور است که بسیاری از فروشگاه های بزرگ به سوی استفاده از آن ها روی آورده اند. و حتی فروشگاه های آنلاین نیز بسته ارسالی را معطر می کنند تا عطر برند خود را در ذهن مشتری ایجاد نمایند.

سامسونگ از کدام راه برای فروش بیشتر استفاده کرد؟

بر اساس تحقیقات انجام شده،‌ افراد تمایل دارند زمان بیشتری را در مکان های خوشبو بگذرانند. بعد از آزمایش های متعدد در فروشگاه های مختلف مشخص شد هنگامی که در یک فروشگاه از خوشبو کننده استفاده شده، حضور 82 درصد افراد در فروشگاه طولانی تر شده است. یعنی بوی خوش، ماندگاری افراد را افزایش می دهد و مردم تمایل دارند در مرکز خرید مدت زمان طولانی تری بمانند و همین موضوع باعث می شود میزان فروش در آن فروشگاه افزایش یابد. سامسونگ نیز از همین تکنولوژی بهره مند شد و توانست فروش محصولات خود را تا چندین برابر افزایش دهد.

استفاده از خوشبو کننده ها و افزایش فروش

بر اساس آزمایش های مختلف همانطور که شرح داده شد، مشخص است که تاثیر رایحه های خوشبو در محیط می تواند فروش را چندین برابر کند. اما اینکه از چه اسانسی استفاده شود بسیار مهم است زیرا تاثیر گذاری اسانس ها بر افراد متفاوت است و می تواند بر روی هیجان، عواطف و احساسات، آرامش و ... تاثیرگذار باشند. همچنین از رایحه ها در برندسازی نیز استفاده می شود و یک فروشگاه که دارای شعبات مختلفی هست می تواند با رایحه افشانی عطر خاص خود، برندسازی را نیز انجام دهد. رایحه ها خاصیتی دارند که در ذهن می مانند و فرد در هر جایی که رایحه مورد نظر را استشمام کند، ذهن او به سمت خاطره ای در آن فروشگاه می رود. از همین ویژگی می توان در بازاریابی رایحه ای انجام داد.

راه خوشبو کردن سریع هوای محیط

نحوه عطر افشانی در محیط بسیار مهم است و باید با روش های بهینه انجام شود. شاید معمول ترین روش رایحه افشانی، اسپری های خوشبو کننده و یا استفاده از عود باشد. اما هیچ یک از روش ها ماندگار نیستند و فضا را برای چند ساعت خوشبو می کنند. اما دستگاه خوشبو کننده آرورایحه می تواند هوای محیط را در کمتر از 5 دقیقه خوشبو کند. این سرعت بالا به سبب وجود تکنولوژی اتمیزیشن در این دستگاه ها است. خوشبو کننده اتوماتیک آرورایحه قابلیت برنامه پذیری دارد و می توان برای آن برنامه های عطر افشانی برای روزهای مختلف هفته و ساعات مختلف از شبانه روز را تنظیم نمود. خوشبو کننده آرورایحه دارای سه رده خانگی، تجاری و صنعتی است که می تواند در محیط های مختلفی برای عطر افشانی و پخش رایحه مورد استفاده قرار گیرد.

دلایل استفاده از خوشبو کننده

شاید تصور این باشد که خوشبو کننده کالایی لوکس و برای خوشبو کردن محیط است. اما اینطور نیست. خوشبو کننده و استفاده از رایحه ها در محیط ها علاوه بر خوشبو کردن محیط، به منظور از بین بردن بوی نامطبوع در محیط و یا حتی خنثی سازی بو نیز استفاده می شود.

خوشبو کردن محیط برندسازی فروش بیشتر در فروشگاه ها و مراکز فروش از بین بردن بوی نامطبوع خنثی سازی بوی موجود در محیط مانند بوی رنگ و... ایجاد حس آرامش در محیط خانه و محل کار ایجاد حس هیجان در محیط های ورزشی رفع بوی سیگار با استفاده از بوی رایحه های مخصوص و...

برای خرید خوشبو کننده های آرورایحه و انواع اسانس خوشبو کننده می توانید از طریق سایت ثبت سفارش نمایید و یا جهت دریافت مشاوره با کارشناسان خوشبوکننده آرورایحه تماس فرمایید.

سایت فروشگاهی آرورایحه: https://www.arorayehe.com/

تماس با کارشناسان: 021-87185555

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان خوشبو کننده هوا رپرتاژ آگهی المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان خوشبو کننده خوشبو کردن فروشگاه ها رایحه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۱۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی

بررسی قیمت‌ها در بازار تلفن همراه حاکی از آن است که برخی از پرچمداران سامسونگ تا مرز ۱۰۰ میلیون تومانی افزایش قیمت پیدا کردند.

به گزارش خبرآنلاین، برسی قیمت‌ها در بازار موبایل حاکی از آن است که گران‌ترین موبایل برند سامسونگ در حال حاضر در بازار در مرز ۱۰۰ میلیون تومانی ایستاده‌است؛ سامسونگ Z FOLD ۵ با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت در حالی حاضر ۹۹ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان قیمت خورده‌است. ارزان‌ترین مدل در بین پرچمداران این برند نیز سامسونگ Z FOLD ۴ است که با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت ۵۳ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان قیمت خورده‌است.

سامسونگ در این مرحله کم و بیش بر گوشی تاشو تسلط داشته‌است، به طوری که علی‌رغم شباهت بسیار زیاد Samsung Galaxy Z Fold ۵ به نسل قبلی خود، همچنان در بررسی Samsung Galaxy Z Fold ۵ به امتیاز ۴.۵ ستاره دست یافته است؛ بنابراین احتمالاً مدل بعدی Samsung Galaxy Z Fold ۶ نیز یک گوشی بسیار خوب خواهد بود. برای مرجع، قیمت Galaxy Z Fold ۵ از ۱۷۹۹.۹۹ دلار شود، بنابراین احتمالاً Z Fold ۶ حداقل تا این حد قیمت خواهد داشت.

قیمت روز پرچمداران سامسونگ در جدول زیر آمده‌است:

دیگر خبرها

  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • لزوم ابلاغ ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان در فروشگاه‌ها
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • اجرای مصوبه کاهش مصرف پلاستیک در قزوین
  • مصوبه کاهش مصرف پلاستیک اجرایی شد
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو