Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@19:00:03 GMT

عرضه گوشی نوکیای جان سخت نسل پنجم

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۱۶۶۹

عرضه گوشی نوکیای جان سخت نسل پنجم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از زد دی نت، این گوشی که با شبکه‌های نسل پنجم تلفن همراه سازگاری دارد از جمله گوشی‌های میان رده است و در شرایط آب و هوایی دشوار نیز قابل استفاده است. گوشی یادشده در عمق ۱.۵ متری آب به مدت ۳۰ دقیقه سالم می‌ماند.

از جمله امکانات این گوشی می‌توان به دو دوربین در پشت اشاره کرد که یکی ۴۸ مگاپیکسلی و دیگری ۱۳ مگاپیکسلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود این گوشی نسل پنجمی تا یک ماه دیگر روانه بازار شود.

گوشی یادشده مجهز به سیستم عامل اندروید ۱۱ بوده و از پردازنده کوالکوم اسنپ دراگون ۴۸۰ بهره می‌گیرد. ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و امکان نصب کارت حافظه حداکثر ۵۱۲ گیگابایتی از جمله قابلیت‌های این گوشی است. ایکس آر ۲۰ دارای ۶ گیگابایت حافظه رم بوده و به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی تمام اچ دی با دقت ۲۰۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز است.

دوربین سلفی این گوشی ۸ مگاپیکسلی بوده و باتری ۴۶۳۰ میلی آمپری آن با فناوری شارژ بی سیم ۱۵ واتی کیو آی هم سازگاری دارد.

کد خبر 5266784

منبع: مهر

کلیدواژه: گوشی هوشمند نوکیا سخت افزار دوربین حاکمیت سایبری فناوری فضایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری موبایل نوآوری همراه اول ناسا فضای مجازی آمازون تحقیقات علمی شرکت دانش بنیان ویروس کرونا جف بزوس طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۱۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟

 در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌و‌پنجم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران، در ورزشگاه المپیکو تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این بازی که سردار آزمون در دقیقه ۶۸ آن به جای توماسو بالدانزی در ترکیب رم قرار گرفت، تیم میزبان توسط لوکاکو در دقیقه ۱۵ از یوونتوس پیش افتاد، اما برتری‌اش تنها تا دقیقه ۳۱ دوام داشت چرا که گلیسون برمر مدافع پیش‌تاخته بانوی پیر با ضربه سر از روی ارسال فدریکو کیه‌زا گل تساوی را به ثمر رساند تا تیمش بازنده به رختکن برنگردد.

در نیمه دوم یوونتوس عملکرد بهتری نسبت به نیمه دوم ارائه کرد و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه حریف به وجود آورد، اما با درخشش دروازه‌بان رم هیچ یک از این حملات به جایی نرسید.

در نهایت در هفته‌ای که اکثر تیم‌های بالای جدول ناکام ماندند، یوونتوس و میلان هم به تقسیم امتیازات بسنده کردند. با این نتیجه یوونتوس رده سومی ۶۶ امتیازی شد، اما نتوانست فاصله پنج امتیازی خود را با میلان رده دومی کاهش دهد. رم هم ۶۰ امتیازی شد و جایگاهش را در رده پنجم جدول تثبیت کرد.

در آخر روز از هفته سی‌و‌پنجم سری A امروز سالرنیتانا میزبان آتالانتا خواهد بود (۱۹:۳۰) و ادوینزه از ناپولی پذیرایی خواهد کرد (۲۲:۱۵).

دیگر خبرها

  • پیروزی آتالانتا مقابل سالرنیتانا؛ سهمیه لیگ قهرمانان در چنگ گاسپرینی
  • تلقین، خاطرات را تغییر می‌دهد!/ اثر تصویرسازی ذهنی بر حافظه
  • گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • (ویدئو) اجاره‌بهای غرفه‌های نمایشگاه یک پنجم هزینه‌ها هم نیست
  • آموزش روز پنجم، مرغ خامه‌ای
  • رم - یوونتوس؛ ترکیب رسمی
  • شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco F۵
  • فصل پنجم «نون‌خ» برای سلمان همراه با چاشنی ماه عسل بود
  • حسن تفتیان در جایگاه پنجم ایستاد