Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی با حضور رییس سازمان انرژی اتمی ، قائم مقام وزارت بهداشت ، سفیر اتریش در ایران و استاندار البرز عملیات تست و راه اندازی مقدماتی تجهیزات پزشکی نخستین بیمارستان یون درمانی کشور در کرج انجام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، در این مراسم که صبح امروز سه شنبه صورت گرفت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه عملیات ساخت این بیمارستان از سال ۹۸ با زیر بنای ۲۶ هزار متر مربع آغاز شد گفت: تاکنون ۲۰۰ میلیون یورو اعتبار ارزی و یک هزار میلیارد تومان اعتبار ریالی توسط شرکت سرمایه گذار برای این پروژه عظیم هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اکبر صالحی با تشریح اقدامات صورت گرفته افزود: تاکنون ساختمان و بخش عمده تجهیزات این بیمارستان احداث و آماده سازی شده وبا بهره برداری از آن شاهد فعالیت هفتمین بیمارستان در این نوع خود در جهان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه این بیمارستان با استفاده از جدیدترین روش ها و تجهیزات پزشکی از سال آینده به درمان بیماران سرطانی خواهد پرداخت گفت: اکنون نیروهای انسانی  متخصص مورد نیاز این بیمارستان در خارج از کشور در حال فراگیری آموزش های ویژه هستند ضمن آنکه طیف وسیعی از سرطان ها در بیمارستان یون درمانی کشور در کرج درمان خواهند شد.

این مسئول ادامه داد : در شیوه پرتودرمانی های متداول آسیب جدی به بافت های بدن انسان وارد می شود اما در روش های به کار گرفته شده با استفاده از تجهیزات نوین بیمارستان یون درمانی کرج ، این آسیب ها را نخواهیم داشت.

وی در پایان گفت: سال آینده با تکمیل تجهیزات و به کار گیری نیروی انسانی متخصص ، بیماران سرطانی امکان پذیرش و درمان را در این مرکز خواهند داشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انرژی هسته ای سازمان انرژی اتمی البرز کرج یون درمانی دکتر علی اکبر صالحی یون درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۲۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حمیدرضا اینانلو با اشاره به توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت گفت: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی دارد، می‌تواند توانمندی خود را به کشور‌های دیگر ارائه دهد، همچنین درباره خدمات ضروری برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی، ایران آمادگی کمک به کشور‌های آفریقایی و بهره برداری از این مراکز با صد در صد تجهیزات پزشکی را دارد.

مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو افزود: زمینه همکاری درباره انتقال فن آوری و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با گسترش روابط با این کشور‌ها امکان پذیر است.

دومین نشست بین‌المللی ایران و آفریقا با حضور بیش از ۲۰ کشور آفریقایی از ۷ تا ۱۰ اردیبهشت در تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • کمالشهر صاحب بیمارستان جدید می‌شود
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • سل تراپی معجزه نمی کند/ حداقل دو سوم سرطانی ها در ایران حتماً زنده می مانند
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • نظام درمانی را به کجا می‌برند؟