Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@12:12:39 GMT

برنامه‌ای برای قطع آب نداریم

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۲۴۲۴

برنامه‌ای برای قطع آب نداریم

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا جانباز مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به افزایش دما که در بیشتر مناطق کشور اتفاق افتاد، خوشبختانه طی برنامه ریزی‌های انجام شده مشکلی خاصی گزارش نشد.

او ادامه داد: در حال حاضر در ۳۰۰ شهر کشور میزان تولید و مصرف یکی است و مشکلی از نظر تامین آب شرب نداریم، ولی ۸ هزار روستا در سطح کشور وجود دارند که با تانکر آبرسانی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانباز بیان کرد: در طی ۵۲ ساله گذشته خشک‌ترین سال را امسال به دلیل کاهش بارندگی داشته‌ایم و در حال رصد هستیم تا کمترین مشکل در آبرسانی به شهر و روستا‌ها را داشته باشیم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور افزود: در طی روز‌های گذشته اعتبارات خوبی از خزانه دریافت کردیم که در خوزستان به دلیل کمبود آب در سد‌ها در بخش عمده کشاورزی و احشام مورد استفاده قرار گرفت.

او گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی انجام شده دبی خروجی سد‌های خوزستان برای تامین آب در پاییز کافی است، اما متاسفانه ۷۰۲ روستا در خوزستان مشکل آب دارند که امید است با هماهنگی مسئولان این مشکل حل شود. همچنین قرار است تا پایان سال مشکل آب ۵۰۰ روستا حل شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور افزود: متاسفانه میزان مخازن سد‌های تهران نسبت به سال گذشته کاهش داشته است. امیدواریم با مدیریت صحیح، دقیق و مصرف بهینه مشترکان مشکل خاصی تا آغاز بارش‌ها نداشته باشیم.

او در خصوص قطع آب مشترکان پرمصرف گفت: ما برنامه‌ای در این خصوص نداریم، ولی در این خصوص ۷۰ درصد مشترکان هم در زمینه آب مصرف را رعایت می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آبفای تهران قطعی آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هم‌اندیشی فعالان فرهنگی و گردشگری دزفول با استاندار خوزستان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در این نشست گفت: برنامه‌های گردشگری باید به شکل جامع و همراه با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود.

وی بیان کرد: رودخانه‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم در حوزه گردشگری است و در این خصوص اقدامات زیادی می‌توان انجام داد.

کد خبر 6088702

دیگر خبرها

  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • برنامه استقلال برای فتح قلعه یادگار/ نکونام در تعطیلات مشکل تعویض‌ها را حل می‌کند
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • گران‌ترین پاداش صرفه جویی در مصرف برق مشخص شد | ۴۷ میلیون جایزه برای مشترکان خانگی
  • مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد