Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان سمنان تا 5 مردادماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ حبیب الله خجسته پور اظهار کرد: از ابتدای شیوع بحران کووید۱۹ تاکنون در مجموع یک‌هزار و ۱۷۱ نفر در این استان قربانی این همه‌گیری عالم‌گیر شدند.

وی از شناسایی ۲۹۲ مبتلای جدید طی شبانه‌روز گذشته در استان خبر داد و خاطرنشان کرد:  با شناسایی این بیماران، شمار مبتلایان به کروناویروس در این استان از ابتدای بحران کرونا تاکنون به ۴۵ هزار و ۶۴۱ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خجسته‌پور با اشاره به شمار بستری‌های فعلی در مجموعه تحت پوشش هر دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود تصریح کرد: در حال حاضر در مجموع ۴۰۴ بیمار مبتلا به کرونا در بخش‌های کرونای بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی از ترخیص ۴۲ بیمار بهبودیافته در مجموعه بیمارستان های تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود خبر داد و افزود: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۱هزار و ۹۲۵ بیمار در مراکز درمانی و بیمارستانی هر دو دانشگاه علوم پزشکی استان، سلامتی خود را بازیافته و با حال عمومی خوب ترخیص شدند.

جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان تصریح کرد: از مجموعه بیش از ۴۵ هزار و ۶۴۱بیمار کرونایی شناسایی شده در استان،۳۴هزار و ۳۲۷ نفر از آنان به صورت سرپایی شناسایی شدند.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا استان با اشاره به سیر صعودی تعداد مبتلایان در کشور از عموم هم‌استانی‌ها خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی ، مدافعان سلامت را در مقابله بی‌وقفه با این بیماری عالم‌گیر یاری برسانند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پوشش دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان علوم پزشکی مراکز درمانی استان سمنان ماسک سلامت کرونا کرونا در سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۲۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند

ایسنا/قم مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد: در تصادف یک دستگاه پژو یک نفر جان خود را از دست داد.

 بنابر گزارش دانشگاه علوم پزشکی قم بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۰ آزاد راه حرم تا حرم، متاسفانه سه نفر مصدوم شدند و یک نفر هم جان خود را از دست داد.

 اورژانس ۱۱۵ قم سه دستگاه آمبولانس برای خدمات رسانی به مصدومان اعزام که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • اعلام آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جدیدترین نتایج اعتباربخشی دانشکده‌های پزشکی کشور اعلام شد
  • افزایش آمار بازداشت معترضان به ۲هزار نفر در دانشگاه‌های آمریکا
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • شادباش استاندار سمنان به معلمان مدارس کم برخوردار