Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@19:44:32 GMT

نمره بالای ستاره ایرانی در باخت وایله

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۲۵۴۰

نمره بالای ستاره ایرانی در باخت وایله

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در دیدار پایانی هفته دوم فصل ۲۲-۲۰۲۱ سوپر لیگ دانمارک، تیم فوتبال وایله که برخلاف نخستین مسابقه فصل سعید عزت‌اللهی را در ترکیب و خط میانی داشت، از ساعت ۲۱:۳۰ دوشنبه شب در استادیوم سیدبانک به مصاف ساندریوسکه رفت.

وایله که در هفته اول فصل بدون حضور عزت‌اللهی با دو گل مقابل راندرز شکست خورده بود، در دیدار خارج از خانه برابر ساندریوسکه نیز با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال وایله با دو شکست متوالی در دو هفته ابتدایی سوپر لیگ دانمارک، تنها تیم این رقابت‌هاست که هنوز موفق به کسب امتیاز نشده و در جایگاه دوازدهم است.

سعید عزت‌اللهی که در هفته اول سوپر لیگ دانمارک به دلیل محرومیت حضور نداشت، در دقیقه ۷۳ دیدار مقابل ساندریوسکه یک کارت زرد دریافت کرد ولی در شب شکست تیمش با ۳۵ پاس صحیح، ۵۶ لمس توپ، یک سانتر درست، ۱۳ توپ بلند، دو دریبل موفق، دو برتری در دوئل‌های هوایی، چهار پیروزی در جدال‌های زمینی و سه شوت خارج از چارچوب نمره ۷/۷ را دریافت کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سعید عزت اللهی اخبار لژیونرها سعید عزت اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۲۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش

تیم فوتبال فاینورد در دیداری که هافبک ایرانی‌اش در اواخر آن به میدان رفت، موفق به کسب سه امتیاز شد.

طرفداری | در چارچوب دیدارهای هفته سی‌‌و‌یکم لیگ دسته اول فوتبال هلند، شب گذشته (پنجشنبه) فاینورد میهمان ایگلز بود و موفق شد میزبانش را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

جفری دی لانگ 25 (گل به خودی)، ایوانوسک 33 و آیاسه یوئدا 69 برای فاینورد گلزنی کردند و تنها گل ایگلز هم در دقیقه 45 توسط اولیور اوردسن رقم خورد.

علیرضا جهانبخش در دقیقه 85 این بازی به میدان رفت و جانشین زننده دومین گل تیمش شد.

فاینورد با این نتیجه 75 امتیازی شد و کورسوی امیدش برای رسیدن به آیندهوون صدرنشین که 84 امتیازی است - در فاصله نتها 3 هفته به پایان فصل - را زنده نگه داشت. اگرچه کار جهانبخش و یارانش برای قهرمانی بسیار سخت است  اما آنها از بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده اطمینان حاصل کرده‌اند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • ستاره ایرانی نیمه نهایی آسیا: علیرضا فغانی!
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • سکوت ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی شکست، اما ماجرا پیچیده‌تر شد!
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • سردار آزمون در رم هت‌تریک کرد | آمادگی بالای ستاره ایرانی را ببینید + ویدئو
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه