Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، دیوید نیایکا بوکسور نیوزلندی در اولین بازی خود در سنگین وزن بوکس در المپیک در روز سه شنبه با نتیجه  ۵-صفر مقابل یونس بالا به برتری رسید.

در این رقابت بوکسور مراکشی با حرکت غیرورزشی در تلاش برای گاز گرفتن گوش ورزشکار نیوزیلندی بود.

این حرکت معروف در بوکس همگام را به یاد دیدار جنجالی هالیفیلد و مایک تایسون می‌اندازد که باعث شد هالیفیلد به خاطر این حرکت بازنده اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بالا ۲۲ ساله خونسردی خود را از دست داد و سعی کرد گوش حریف خود را در راند سوم گاز بگیرد اماحریف نیوزیلندی موفق شد به موقع بیرون بیاید. این مبارزه ادامه یافت و نیایکا بوکسور نیوزیلندی که یکی از پرچمداران نیوزیلند در مراسم افتتاحیه بازی ها بود، ۵-صفر پیروزی را ثبت کرد تا به یک چهارم نهایی راه یابد و در این مرحله مقابل حریفی از بلاروس قرار خواهد گرفت.

کد خبر 617108 برچسب‌ها المپيك 2020 - توكيو بوکس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: المپيك 2020 توكيو بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۲۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اندونزی پس از 68 سال یک رویا دارد

به گزارش "ورزش سه"، اندونزیایی‌ها با سرمربیگری شین تائه یونگ اهل کره تا یک قدمی کسب سهمیه المپیک پیش رفتند اما با دو شکست مقابل ازبکستان و عراق در رتبه چهارم این رقابت‌ها قرار گرفتند. با این حال آنها یک شانس مجدد برای کسب آخرین سهمیه احتمالی فوتبال المپیک خواهند داشت و شاید بلیت آخرین قطار را برای تیم خود بگیرند. آنها باید با تیم گینه که وضعیتی مشابه این تیم در قاره آفریقا دارد، مبارزه کنند و تیم برنده به المپیک پاریس صعود خواهد کرد.

تیم اندونزی با شین تائه یونگ در اولین مسابقه مقابل قطر دو بر صفر شکست خورد اما ۱-۰ استرالیا و ۴-۱ اردن را برد و راهی دور بعد شد و در آنجا شگفتی بزرگ را رقم زد و موفق شد کره جنوبی را در ضربات پنالتی از پیش رو بردارد، اما دو شکست در مرحله نیمه نهایی و رده‌بندی مقابل ازبکستان و عراق آنها را به رتبه چهارم فرستاد.

بازی هنوز تمام شده و دیدار نهایی با گینه برای کسب بلیت المپیک برگزار خواهد شد. شین تائه یونگ و بازیکنان، پیش از بازی گینه راهی فرانسه شده‌اند تا نبرد تعیین‌کننده را در آنجا انجام بدهند. اگر این اتفاق رخ بدهد، اندونزی پس از ۶۸ سال به مسابقات فوتبال المپیک صعود خواهد کرد. سرمربی کره‌ای این تیم قول داده تیمش از فرصت‌های باقی‌مانده نهایت استفاده را ببرد.

دیگر خبرها

  • اندونزی پس از 68 سال یک رویا دارد
  • فرار 60 متری و شلیک به قلب استقلال!
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • ساعات دیوانه‌وار: فرار از در پشتی پارک‌دوپرنس!
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز