Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حریری رئیس مرکز بهداشت زنجان بابیان اینکه برای پوشش بهتر واکسیناسیون کرونا در اسلام آباد، نجف آباد و خیام غربی اقداماتی دیگر مورد توجه قرار گرفته است،گفت: این در حالی است که پیش از این با وجود ارسال ۲ بار پیامک و پیگیری‌ها شماری از گروه‌های سنی هدف از امر تزریق واکسن امتناع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد اغلب بیماران مبتلا به کرونا در این مناطق ساکن هستند و بر این اساس مرکز جامع شماره ۶ واقع در اسلام آباد در این خصوص فعال شده است تا واکسیناسیون روند بهتری داشته باشد.

حریری ادامه داد: در منطقه نجف آباد نیز در موضوع واکسیناسیون اتوبوس مدیریت بحران فعال شده است و برای پوشش گروه‌ها در خیام غربی نیز پایگاه واکسیناسیون کرونا در درمانگاه حسینیه اعظم زنجان زیر مجموع واکسیناسیون مرکز تجمیع شهید بشیرموسوی در مزار پایین فعالیت خواهد کرد.

او بااشاره به اینکه پس از اتمام واکسیناسیون در فاز ۲ با اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی فاز سه نیز آغاز می‌شود، گفت: این فاز مشاغل حوزه‌های حمل و نقل درون و برون شهری، سربازان، معلمان و اساتید دانشگاه‌ها را شامل می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت زنجان گفت: تاکنون واکسیناسیون ۶۸ درصد گروه سنی بالای ۶۰ سال شهر‌ها و روستا‌های زنجان انجام گرفته که بررسی‌ها نشانگر آن است که این گروه سنی مشکلات کمتری در مراجعه به هنگام داشتند و در موعد مقرر به پایگاه‌ها مراجعه کردند.

حریری افزود: شهروندان زنجانی به محض دریافت پیامک یا فراخوان برای تزریق واکسیناسیون در موعد مقرر به محل مراجعه کنند و این کار را با تعویق انجام ندهند چراکه برنامه ریزی‌ها برای گروه‌های سنی بعدی با مشکل مواجه می‌شود.

او گفت: تزریق واکسن به معنای پایان و رهایی از بیماری نیست و تا زمانیکه ۷۰ درصد جمعیت مشمول واکسینه نشوند، همچنان رعایت دستورالعمل های بهداشتی باید در اولویت باشد.

رئیس مرکز بهداشت زنجان بااشاره به اینکه در حال حاضر هیچ یک از واکسن‌های کرونا  پوشش ۱۰۰ درصدی ندارند از مردم خواست تا از برگزاری هرگونه دورهمی‌ اجتناب کنند چراکه بهترین راه پیشگیری از ابتلا به کرونا دوری از شرکت در تجمعات و دورهمی ها است.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس واکسیناسیون کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۲۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت:ظهر دیروز گزارشی مبنی بر واژگونی پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۵۵ محور آزاد راه قزوین - زنجان، لاین شمالی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه نرجه جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: این حادثه ۳ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و اقدامات پیش بیمارستانی، یک مصدوم توسط نجاتگران و ۲ مصدوم توسط نیرو‌های اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ویتامین B روی عصبانیت چه اثری دارد؟
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • اعتماد‌ به‌ نفس بیشتر با استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی
  • تاثیر استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی بر افزایش اعتماد به نفس
  • تاثیر عجیب این ویتامین روی عصبانیت
  • تاثیر عجیب این ویتامین روی خلق و خو
  • وضعیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • وعضیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • قطع برق اهواز و آب گرفتگی در پی باران و طوفان شدید
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم