Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اطمینان رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: پارسال ۷۶۵ میلیون تومان برای خدمات توانبخشی، حمایتی، نهضت توان افزایی تجهیزات آموزشی و کارگاهی، ۵ هزار و ۵۴۷ دانش آموزان با نیاز ویژه استان هزینه شده است.

او با بیان این که پارسال بیش از ۱۹ هزار و۷۰۰ نوآموز در طرح سنجش مورد ارزیابی قرار گرفته اند افزود: با توجه به شیوع کرونا و غیر حضوری شدن کلاس‌های درس، نزدیک به ۶۰۰ میلیون تومان بابت خرید گوشی و تبلت هوشمند ویژه دانش آموزان با نیاز‌های ویژه هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اطمینان با اشاره به هزینه ۵۵۰ میلیون تومان برای بهسازی مدارس و راه اندازی مرکز جامعه تشخیصی توانبخشی اظهار کرد: ۳۱۶ نفر از دانش آموزان توانسته اند در مسابقات ورزشی، قرآن و عترت و نماز و ادبی وهنری رتبه برترکسب کنند.

رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی خراسان جنوبی با اشاره به درخشش ۲۵ معلم در مسابقات قرآنی، ورزشی، فرهنگی، هنری و ادبی تصریح کرد: امسال ۵ باشگاه پیشکسوتان در۵ منطقه استان افتتاح شده است.

او ادامه داد: در این مدت ۲۱۹ نفر از معلمان و ۲۵ نفر از مشاوران و همکاران توانبخشی در تولید محتوا فعال بوده که بیش از ۱۵۰ فیلم آموزشی تهیه شده است.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۲۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح آموزشی «فرهنگ ترافیک» برای دانش‌آموزان کرمانشاهی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: با همکاری نیروی انتظامی و شهرداری کرمانشاه نخستین مدرسه ترافیک در استان راه‌اندازی شد تا طرح آموزشی فرهنگ ترافیک و کاهش آسیب‌های اجتماعی برای دانش‌آموزان اجرا شود.

سلمان محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: یکی از سیاست‌ها و وظایف آموزش و پرورش فرهنگ‌سازی در حوزه‌های مختلف است که ضرورت دارد سایر نهادها و دستگاه‌های دولتی با آموزش و پرورش همکاری لازم داشته باشند.

وی افزود: با همکاری نیروی انتظامی و شهرداری کرمانشاه نخستین مدرسه ترافیک در استان راه‌اندازی شد تا طرح آموزشی فرهنگ ترافیک و کاهش آسیب‌های اجتماعی برای دانش‌آموزان اجرا شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه آموزش مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان یکی دیگر از کارکردهای آموزش و پرورش است، خاطرنشان کرد: در این مدرسه ترافیک مهارت‌های زندگی در قالب شهرنشینی و آداب شهرنشینی، ترافیک و زندگی شهری آموزش داده می‌شود.

محمدی ادامه داد: دانش‌آموزان سفیران صالح هستند که با بهره‌گیری از آموزش‌های پلیس به خانواده‌های خود در خصوص فرهنگ صحیح رانندگی تذکرات لازم را گوشزد می‌کنند.

کد خبر 751610

دیگر خبرها

  • مافیای کنکور برای آموزش و پرورش تعیین تکلیف می‌کرد
  • خبر مهم آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان و معلمان
  • آموزش و پرورش به دنبال اجرایی‌ کردن سند تحول بنیادین از مدرسه است
  • راهیابی یک اثر از ملایر به جمع ۱۲ تئاتر برتر دانش آموزان کشور
  • جذب ۳۰ هزار دانشجو‌معلم در سال ۱۴۰۳
  • تجلیل از ۵۰ معلم نمونه هرمزگانی
  • اجرای طرح آموزشی «فرهنگ ترافیک» برای دانش‌آموزان کرمانشاهی
  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله+‌فیلم
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود