Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ جلیل موقوفه ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری ۳ سارق حرفه ای و کشف ۳۰۰ میلیون طلای سرقتی در غرب تهران خبر داد. 
 
سرهنگ موقوفه ای در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: شب گذشته ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس هنگام گشت زنی در محدوده  شهرک قدس، ۳ سارق را حین سرقت از یک منزل مسکونی مشاهده کرده و با اقدامات فنی و پلیسی در یک عملیات ضربتی سارقان را در خانه مذکور به دام انداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس پیشگیری تهران  تصریح کرد: پس از دستگیری ۲ متهم، یکی از سارقان که راهی جز تسلیم شدن در برابر ماموران قانون نداشت، اقدام به فرار و پریدن از بالکن خانه ۲ طبقه کرد که در پی آن متهم مصدوم و به بیمارستان برای سیر مراحل درمان منتقل شد. 

وی افزود : در بررسی های بیشتر ۳۰۰ میلیون تومان طلای سرقتی از متهمان کشف و  ۲ سارق سابقه دار در بازجویی های فنی صراحتا به سرقت منازل شهروندان در غرب تهران اقرار کردند. 

سرهنگ موقوفه ای با بیان اینکه حال عمومی متهم مصدوم مساعد گزارش شده است خاطرنشان کرد: کشف جزئیات سرقت های ارتکابی متهمان و شناسایی مالباختگان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرهنگ موقوفه ای رئیس پلیس پیشگیری پایتخت سرقت سارق دستگیری متهم پلیس کلانتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۲۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت‌های متعدد سیم کابل برق در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او در ادامه با بیان این که ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ موفق شدند سارق را درحین سرقت دستگیر کنند، افزود: در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد متهم از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار است.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ضمن بیان توقیف خودروی سارق به همراه آلات و ادوات جرم، گفت: این سارق حرفه‌ای در بازجویی‌های به عمل آمده به ۳۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اعتراف و مقادیرقابل توجهی سیم کابل سرقتی از مخفیگاه وی کشف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه تعامل بین مردم و پلیس موجب بوجود آمدن امنیت پایدار می‌شود، افزود: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دزد ۴۰میلیاردی طلای منزل به دام افتاد
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان