Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرهاد مجیدی در دوماه گذشته تقریباً برای همه بازی‌های استقلال به جز دیدار با آلومینیوم در اراک و نساجی در مازندران پاداش تعیین کرد که البته پاداش دربی جام حذفی از همه بیشتر بود. در این مورد برخی می‌گویند خود فرهاد مجیدی از جیب پاداش نمی‌دهد بلکه این کار را دوستان نزدیکش انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال هر چه باشد این مسئله با واکنش احمد مددی مدیرعامل استقلال مواجه شده و او احساس می‌کند که پاداش‌های فرهاد به نوعی کنایه به مدیریت باشگاه محسوب می‌شود.

نکته اینجاست که استقلال این هفته با سپاهان بازی دارد و این بازی بیشتر از آن که برای خود استقلالی‌ها مهم باشد، برای سپاهانی‌ها و پرسپولیسی‌ها مهم است. به طور حتم شاگردان محرم نویدکیا برای پیروزی به تهران می‌آیند تا آخرین بخت‌های خود برای قهرمانی در لیگ بیستم را از دست ندهند. از طرفی اگر پرسپولیس مقابل پیکان متوقف شود، نگاه همه پرسپولیسی‌ها به بازی استقلال و سپاهان خواهد بود. در چنین شرایطی باید دید آیا فرهاد مجیدی برای این بازی خاص هم پاداشی تعیین می‌کند یا ترجیح می‌دهد به فکر نیمه نهایی جام حذفی و رویارویی با امیر قلعه‌نویی باشد؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال استقلال فرهاد مجیدی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۳۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، آرمان رمضانی که به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا دیدار تیمش مقابل تراکتور را از دست داده بود این روزها در تمرین‌های استقلال بدون مشکل حضور دارد.

بیشتر بخوانید: آیا نکونام فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود؟

او مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با ذوب‌آهن ندارد و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند برای آبی‌پوشان به میدان برود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229454 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladsepahansport
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • نکونام و خبرنگاران: شوخ‌طبع‌ترین نسخه جواد
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • معرفی داوران دیدار سپاهان و استقلال خوزستان
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟
  • گلرهای استقلال علیه بهترین خط حمله لیگ (عکس)
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)