Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@15:30:19 GMT

واکنش گلر مسجدسلیمان به شایعه اخراج از تیم

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۳۰۴۴

واکنش گلر مسجدسلیمان به شایعه اخراج از تیم

دروازه بان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به شایعه کنار گذاشته شدن از این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، غیبت احمد گوهری در بازی مقابل گل گهر سیرجان باعث شد تا شایعاتی در مورد این بازیکن مطرح شد؛ مبنی بر اینکه محمود فکری یکی از دروازه بان های تیمش را مانند 6 بازیکن دیگر کنار گذاشته شده است. این در حالی است که گوهری روز گذشته در تمرینات نفت مسجد سلیمان حاضر شد تا مشخص شود شایعه کنار گذاشته شدن این بازیکن از نفت صحت نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گوهری در خصوص این موضوع به خبرنگار ما می گوید:« نمی دانم چرا برخی دوست دارند برای من و نفت مسجد سلیمان حاشیه درست کنند و جالب اینکه دیواری کوتاه تر از من پیدا نمی کنند. برخی به این موضوع اشاره کرده بودند من را کنار گذاشته اند و حتی وقتی در این خصوص با محمود فکری صحبت کردم، از این موضوع متعجب شد. من حتی روز گذشته در تمرین نفت مسجد سلیمان حاضر شدم و فکر می کنم تیر بعضی ها به سنگ خورده است.»


گوهری در پاسخ این سوال که چرا در بازی با گل گهر در لیست 18 نفره تیمش حضور نداشت، عنوان کرد:« من مصدومیت جزئی داشتم. به همین دلیل پس از صحبت با سرمربی به این نتیجه رسیدم که در بازی حضور نداشته باشم و حتی مدارک پزشکی هم دارم و می توانم همه چیز را اثبات کنم. ما می دانیم این جوسازی ها و این خبرها از سمت چه تیم هایی صورت می گیرد ولی این چیزها اصلا مهم نیست و باید بگویم بدون کوچکترین مشکل کارم را در نفت مسجد سلیمان انجام می دهم.»


گوهری در پایان حرف هایش می گوید:« من هیچ مشکلی در تیم ندارم و در حال حاضر تمام تمرکزم روی این است که بتوانیم در بازی آخر نتیجه لازم را بگیریم و در لیگ برتر بمانیم. آنها هم که می خواهند برای من و نفت مسجد سلیمان حاشیه درست کنند، قطعا  به هدفشان نمی رسند.»

 

 

احمد گوهری فولاد خوزستان نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: احمد گوهری فولاد خوزستان نفت مسجد سلیمان نفت مسجد سلیمان کنار گذاشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۳۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار شب گذشته پرسپولیس و سپاهان دو اخراجی داشت. کاپیتان پرسپولیس و مربی سپاهان. اما مهمترین تصمیم بیژن حیدری اخراج امید عالیشاه به خاطر ضربه ای که به دابو زد بود.

حرکت عالیشاه حتی موجب انتقاد رضا درویش هم شد و مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد که کاپیتان تیمش نباید آن حرکت را انجام می داد.

در تصاویر اعتراض عالیشاه به اخراج از سوی دا‌ور را می بینید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خشم پوچتینو: شایعه اخراجم احمقانه است!
  • روایت اخراج یک روحانی از مسجد به اتهام توهین به مسئولان + ویدئو
  • روایت اخراج یک روحانی از مسجد به خاطر توهین به مسئولان
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟
  • واکنش صریح درویش به شایعه تغییر نام پرسپولیس
  • واکنش رییس سازمان انرژی به شایعه ممنوعیت ورود بازرسان آژانس
  • خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!
  • خشم هواداران الاتحاد از بنزما و گایاردو