Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صمت گیلان در نشست با مدیر جدید راه اندازی رشت الکتریک مطرح کرد: برنامه عملیاتی دقیق برای راه اندازی شرکت رشت الکتریک ارائه شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ فرهاد دلق پوش در نشست تخصصی بررسی وضعیت راه اندازی کارخانه رشت الکتریک با مدیر عامل واعضای هیئت مدیره شرکت مذکور به صراحت اعلام کرد: با توجه به واگذاری این شرکت به صندوق بازنشستگی کشور انتظار ما این است در اولین فرصت برنامه عملیاتی دقیق توسط مدیران جدید برای راه اندازی شرکت رشت الکتریک به سازمان صمت ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس سازمان صمت گیلان در این دیدار بر تسریع روند اجرایی راه اندازی به صورت اصولی تاکید کرد و گفت: بر اساس حکم دستگاه قضایی و خلع ید سایر سهامداران کارخانجات رشت الکتریک؛ وظیفه احیاء و راه اندازی مجدد آن به شما واگذار شده که در این راستا از حمایت و خدمات این سازمان و سایر دستگاههای مرتبط به صورت کامل برخوردار خواهید شد.

دکتر دلق پوش؛ عزم و اراده سازمان صمت و سایر مسئولین مرتبط را برای همکاری و کمک به مدیران جدید این شرکت پرآوازه گیلانی، اعلام و عنوان کرد: فقط لازم است برنامه زمانبندی اجرایی امور را به سازمان به صورت کارشناسی و مدون ارائه نمایید تا در مسیر اجرای آن به نحو مطلوب حمایت و هدایت شوید.

در این نشست رضا امیدوار تجریشی مدیرعامل جدید شرکت رشت الکتریک که به اتفاق هیئت مدیره جدید در محل دفتر رئیس سازمان صمت حضور یافته بود، ضمن تقدیر از حسن نظر رئیس سازمان صمت اظهار داشت؛ تمام توان خود را برای احیاء و راه اندازی مجدد این شرکت صاحب نام قدیمی بکار می گیریم و قطعا با پشتیبانی و حمایت سازمان صمت گیلان مسیر هموارتر خواهد شد و در اسرع وقت برنامه زمانبندی امور اجرایی به سازمان ارائه می گردد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سهامداران رئیس سازمان صمت گیلان صندوق بازنشستگی کشور رشت الکتریک کارخانه رشت الکتریک شرکت رشت الکتریک رئیس سازمان صمت راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۳۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوشهر، طی تماس والدین یک دختر بچه ۳ ساله با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گیر کردن پای فرزندشان میان کفی بالابر و دیوار مجاور، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی به همراه تیم عملیاتی عازم محل شدند.

معاون عملیات دوشنبه شب با بیان این مطلب افزود: نیروهای عملیاتی بلافاصله پس از قطع جریان برق و مهار بالابر مشغول عملیات شدند و همزمان با سرگرم و آرام کردن کودک موفق شدند بدون هیچگونه آسیبی، با استفاده از تجهیزات مخصوص، هر دو پای کودک را از صفحه میانی و دیوار رهاسازی کنند

به گفته وی، این کودک برای طی مراحل درمانی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد و پس از پیگیری‌های انجام شده به‌صورت حضوری در بیمارستان توسط معاون عملیات سازمان مشخص شد که خوشبختانه هیچگونه شکستگی وجود نداشته و با دستور پزشک معالج ترخیص شد.

کد خبر 6092583

دیگر خبرها

  • استفاده از حقوق مسلم هر عضو آژانس طبیعی است
  • متقاضیان خودرو‌های خارجی بخوانند؛ زمان دقیق عرضه خودرو‌های برقی
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند
  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات
  • راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در ۱۴۰۴
  • راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران