Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی افضل عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، درخصوص تیم‌داری باشگاه سپاهان در فوتسال گفت: هدف ما در باشگاه سپاهان تیم‌داری در لیگ یک فوتسال بود به همین دلیل صحبت‌های اولیه انجام شد و هیئت‌مدیره با این پیشنهاد موافقت کرد تا برای آن اقدام کنیم، اکنون در صدد شروع تمرینات و تست‌گیری از استعداد‌های اصفهان بودیم تا برای مسابقات لیگ یک آماده شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او  از گزینه‌های سپاهان برای خرید امتیازشان گفت و افزود: تیم‌های شهروند ساری، منصوری قرچک و اهورای بهبهان به‌دنبال انصراف از لیگ برتر هستند و تکلیف شان هنوز مشخص نیست، آن‌ها نیز باید اوضاع‌شان برای انصراف از لیگ را بسنجند.

عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان اصفهان بیان کرد:  بر اساس پیش بینی های ما اگر تیمی نخواهد در لیگ برتر فعالیت کند، بحث خرید امتیازشان را در جلسه هیئت‌مدیره مطرح کنیم و اگر هیئت‌مدیره موافقت کرد و با تیم مدنظرمان هم به توافق رسیدیم برای نهایی کردن این تصمیم اقدام کنیم.

افضل در پایان خروجی تصمیم را در گروی موافقت هیئت‌مدیره دانست و اظهار داشت: اگر شرکت در لیگ برتر به تصویب نرسید در لیگ یک شرکت می‌کنیم، امروز نیز قرار است در جلسه ای با اعضای هیئت‌مدیره درخصوص این مسئله تصمیم‌گیری نهایی صورت گیرد.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتسال باشگاه سپاهان باشگاه سپاهان هیئت مدیره لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم عجیب مورایس درباره آقای گل لیگ برتر

به گزارش ورزش‌سه، سپاهان از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولاد آره‌نا شهر اهواز و در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف استقلال ملاثانی می‌رود.

کادر فنی پرتغالی سپاهان ترکیب ۱۱ نفره طلایی پوشان را برای این مسابقه انتخاب کرده و در میان بازیکنانی که راهی مسابقه خواهند شد جای خالی یک نفر به شدت احساس می‌شود.

در واقع ژوزه مورایس تصمیم گرفته تا در این مسابقه حساس و سرنوشت ساز شهریار مغانلو را در ترکیب اصلی قرار ندهد و نام او را در میان بازیکنان ذخیره قرار داده تا در صورت لزوم در نیمه دوم از او استفاده کند.

این تصمیم در حالی اتخاذ شده که فرشاد احمدزاده و رضا اسدی دو مهره تهاجمی کلیدی دیگر سپاهان نیز به دلیل مصدومیت در این مسابقه حضور ندارند و حالا باید دید که اعرابی، شکاری و کاوه رضایی در غیاب نفرات اصلی خط تهاجمی سپاهان چه عملکردی از خود به نمایش خواهند گذاشت.

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • تصمیم عجیب مورایس درباره آقای گل لیگ برتر
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!
  • راهکارهایی برای به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور
  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی