Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@08:57:21 GMT

برنامه‎ای برای قطع آب نداریم

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۳۲۸۷

برنامه‎ای برای قطع آب نداریم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: برنامه‌ای برای قطع آب نداریم و البته ۷۰ درصد مشترکان صرفه جویی می‌کنند.

به گزارش قدس آنلاین حمیدرضا جانباز در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به افزایش دما که در بیشتر مناطق کشور اتفاق افتاد، خوشبختانه طی برنامه ریزی‌های انجام شده مشکلی خاصی گزارش نشد.

او ادامه داد: در حال حاضر در ۳۰۰ شهر کشور میزان تولید و مصرف یکی است و مشکلی از نظر تامین آب شرب نداریم، ولی ۸ هزار روستا در سطح کشور وجود دارند که با تانکر آبرسانی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانباز بیان کرد: در طی ۵۲ ساله گذشته خشک‌ترین سال را امسال به دلیل کاهش بارندگی داشته‌ایم و در حال رصد هستیم تا کمترین مشکل در آبرسانی به شهر و روستاها را داشته باشیم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور افزود: در طی روزهای گذشته اعتبارات خوبی از خزانه دریافت کردیم که در خوزستان به دلیل کمبود آب در سدها در بخش عمده کشاورزی و احشام مورد استفاده قرار گرفت.

او گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی انجام شده دبی خروجی سدهای خوزستان برای تامین آب در پاییز کافی است، اما متاسفانه ۷۰۲ روستا در خوزستان مشکل آب دارند که امید است با هماهنگی مسئولان این مشکل حل شود. همچنین قرار است تا پایان سال مشکل آب ۵۰۰ روستا حل شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور افزود: متاسفانه میزان مخازن سدهای تهران نسبت به سال گذشته کاهش داشته است. امیدواریم با مدیریت صحیح، دقیق و مصرف بهینه مشترکان مشکل خاصی تا آغاز بارش‌ها نداشته باشیم.

او در خصوص قطع آب مشترکان پرمصرف گفت: ما برنامه‌ای در این خصوص نداریم، ولی در این خصوص ۷۰ درصد مشترکان هم در زمینه آب مصرف را رعایت می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حمیدرضا جانباز قطع آب مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۳۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب در سفر به شهرستان دزفول از پایانه گل و گیاه این شهرستان بازدید کرد.

استاندار خوزستان در این بازدید با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های صادراتی در خوزستان گفت: گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی به عنوان اولویت در دستور کار است.

وی با اشاره به طرح مشکل پرداخت نشدن تسهیلات به پایانه یادشده گفت: تسهیلاتی برای کمک به احداث این پایانه تصویب شده است که چرایی پرداخت نشدن این تسهیلات دنبال می‌شود.

استاندار خوزستان در این بازدید ۲ تن از معاونان خود را مسئول پیگیری حل مشکل پرداخت تسهیلات مصوب و همچنین رفع مشکل زمین بخشی از این پایانه کرد.

به گزارش مهر، پایانه گل و گیاه دزفول به عنوان نخستین پایانه گل و گیاه در جنوب غرب کشور در سال ۱۳۸۲ به تصویب رسید و کلنگ زنی شد که هم اکنون این طرح حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کد خبر 6088683

دیگر خبرها

  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست