Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد داداش زاده به عنوان رییس کانون مربیان فوتبال گیلان با نامه ای سرگشاده به دفاع از پژمان نوری پرداخت

پژمان نوری چندی پیش مورد انتقاد امید روانخواه قرار گرفته بود. کانون مربیان فوتبال گیلان به صحبت های چندی پیش امید روانخواه در خصوص پژمان نوری واکنش نشان داده است.

به گزارش طرفداری، در ادامه قسمتی از بیانیه کانون مربیان فوتبال گیلان را می خوانید:

متاسفانه در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر این هفته که با اجرای محمد حسین میثاقی به روی آنتن رفت، یکی از میهمانان همواره ثابت صدا و سیما (امید روانخواه) جملات و عباراتی را در برنامه زنده علیه پژمان نوری مدیرعامل باشگاه ملوان بندر انزلی عنوان کرد که لاجرم مناسب است بدون ملاحظات معموله و ضمن تذکر جدی، به آن پاسخ شایسته داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عین عبارت استعمال شده از سوی امید روانخواه: "پژمان نوری به خاطر مشکلاتی که دارند و همه جامعه فوتبال می دانند، متاسفانه هوش و حواس درستی ندارند!!!"

جناب امید روانخواه؟ همه جامعه فوتبال ایران می دانند ثبات و استمرار شبهه برانگیز و مداوم شما در لیگ های مختلف فوتبال ایران قطع و یقین به مناسبت علم و دانش شما نیست و  یقین داریم که صرفا" هوش و حواس مستعد شما در ارتباطات پشت پرده فوتبال ایران باعث این تداوم شده است.

جناب امید روانخواه؟ شما جایگاه، حد و حریم خود را وزن نکرده اید و جامعه فوتبال ایران و گیلان این اجازه را به شما نمی دهد که خارج از تخصص نداشته خود در خصوص سایر علوم که هیچ ارتباطی به مسائل فنی فوتبال ندارد اظهار فضل فرمائید.

جناب آقای امید روانخواه؟ همه جامعه فوتبال ایران و از همه بهتر شخص منحصر به فرد شما مطلعید ارکان قضایی فدراسیون فوتبال اعم از کمیته انضباطی و کمیته اخلاق حتی توان شناسایی با مفاسد فوتبال را ندارد چه برسد که با آن برخورد نماید و حتما" مطلعید که بعضا" جرائم در حوزه پشت پرده فوتبال ایران از صلاحیت ذاتی این دو رکن قضایی فدراسیون فوتبال خارج و در صلاحیت مراجع قضایی دادگستری است پس فعلا با دوستانتان خوش باشید.

جناب امید روانخواه؟ بزرگترین معصیت برای یک انسان اینست که نه سواد کافی برای حرف زدن داشته باشد و نه شعور لازم برای خاموش ماندن! گویا دچار تنگی تفکر و تیره گی شعور شده اید. فوتبال گیلان از عملکرد شما در مدت حضور در باشگاه سپیدرود و همچنین حضور شما در تقابل با باشگاه داماش گیلان بعنوان سرمربی نیروی زمینی و آن اتفاقات جنجالی در خصوص داوری و مسائل پشت پرده آن، خاطرات خوبی در ذهن ندارد بنابراین آخرین باری است که می شنویم و می بینیم که در مورد تیمها، مربیان و مدیران گیلانی الفاظ غلط و بیجا بکار میبرید و اگر اطلاعات درستی از سلامت این افراد ندارید بهتر است دهان خود را بسته نگه دارید.

کانون مربیان فوتبال گیلان، بهزاد داداش زاده

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با ابراهیم صادقی: بازیکنان نمی توانند فغانی را تحت تاثیر قرار دهند؛ او شیطنت را تشخیص می دهد ناگفته های شناگر المپیکی: ماساژور نداشتیم؛ پنهانی از وان یخ تیم بزریل استفاده کردیم! انتقال سردار آزمون به رم منتفی شد؛ او به بایرلورکوزن می رود/ توتو مرکاتو برابی: مربی لایپزیش را نمی شناختم، اسمش را گوگل کردم! مصدومیت 3 ماهه هافبک دربی کانتی به دلیل تکل خشن وین رونی، سرمربی این تیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال ایران جامعه فوتبال پژمان نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۳۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور و از مرحله یک‌هشتم نهایی این مسابقات ملوان از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه پذیرای تیم فوتبال سایپا بود. این بازی در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی و با قضاوت مهرداد خسروی برگزار شد.

تنها ۲ دقیقه بعد از گل ملوانی‌ها، محمدحسین خسروی کار را به تساوی کشاند تا دو تیم در نتیجه برابر شوند. این بازی در پایان وقت‌های قانونی سرانجامی نداشت تا تکلیف تیم برنده در وقت‌های اضافه یا ضربات پنالتی مشخص شود.

در شرایطی که وقت‌های اضافه بازی به ثانیه‌های پایانی نزدیک می‌شد حسین صادقی در دقیقه ۱۱۹ کار را برای ملوان تمام کرد تا این تیم لیگ برتری جواز صعود را کسب کند.

ترکیب ملوان بندرانزلی:

افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب سایپا:

نیما علی‌پور، رضا فرجی، محمدحسین خسروی، سیدمحمد طا‌ها طباطبایی، رامین آقالو، احسان هادیان، محمود شفیعی، احسان جودکی، امیرحسین نعمتی و علیرضا ملکی

سرمربی: مجتبی سرآسیایی

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است