Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جواد فروغی پس از پنجمی در نیمه نهایی تپانچه میکس المپیک توکیو اظهار داشت:

در مرحله مقدماتی شروع خیلی خوبی نداشتم و در انتها هم خوب نبودم اما در کل به نیمه نهایی صعود کردیم.در بیست تیر، یک مرحله جدید آغاز و امتیازهای قبلی پاک می‌شود. خداروشکر در آن مرحله هم خوب بودیم و نمره خوبی ثبت کردیم اما ابرقدرت‌های تپانچه هستند و کار سخت است و حتی تیم یک هند و کره جنوبی حذف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های قدرت مندی نتوانستند به فینال راه پیدا کنند. از طرفی من ما هم سابقه المپیک نداشتیم با این حال به نظرم عملکرد ما خوب بود و راضی هستیم چون میلیمتری نتوانستیم راه پیدا کنیم.

جواد فروغی در مورد اینکه تیراندازی به رشته‌های مدال آور اضافه شده است، تصریح کرد:

خوشحالم از اینکه تیراندازی رشته مدال آور است.البته این فقط منوط به مدال من نیست. در تپانچه اصلا سابقه مدال آوری نداشتیم و در مسابقات قهرمانی آسیا قطر استارت مدال آوری را زدیم و توانستیم موفقیت‌ها را ادامه دهیم. البته کرونا و تعطیلات در تمرینات و مسابقات ما فاصله انداخت ولی ما کار خود را ادامه دادیم. جام جهانی هند خیلی مهم بود و امتیاز مهمی داشت و با کسب مدال، رنکینگ ما خوب شد و تپانچه رشد پیدا کرد. در کرواسی هم خوب ظاهر شدیم و طلایی شدیم. تیراندازی در رسانه‌ها دیده شد و از طرفی هم توقع را بالا برد و تیراندازی پرچمش بالا است.

جواد فروغی افزود:

کسب مدال طلا در این موقع باعث شد حساسیت‌ها بسیار بالا برود و میزان توقع از من بیشتر شد. برخی‌ها نسبت به من انتقاد داشتند که دست همه آن‌ها را می‌بوسم ولی برخی مغرضان که برداشت سویی داشتند و متعلق به مردم ایران هم نیستند را نمی‌بخشم.

جواد فروغی در پاسخ به این پرسش که کسب مدال طلا و حضور در برنامه‌های مختلف روی تمرکز او برای این مسابقه تاثیر گذاشته بود یا خیر، تاکید کرد:

اگر بگویم تمرکزم بهم نریخته بود، دروغ گفته ام. از لحاظ زمانی، زمان من گرفته شد همچنین احساس رضایت از کسب مدال طلا باعث شد تا حدودی افت کنم. از نقاط مختلف جهان و ایران تماس نهایی داشتم که تبریک بگویند به خیلی‌ها نتوانستم پاسخ بدهم . اما با صحبت‌های مر بی ام نصر اصفهانی دوباره در چهارچوب قرار گرفتم و توانستم تا حدودی تمرکز از دست رفته ام را به دست آورم. بعد از مسابقات امروز پاسخگوی همه دوستان هستم‌.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک توکیو جواد فروغی دارنده مدال طلای المپیک توکیو جواد فروغی کسب مدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۳۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان

امیر سرتیپ امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش در اختتامیه دومین دوره مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی ۱۰ متر ویژه پرسنل و خانواده‌های نیرو‌های مسلح استان کرمان که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سپهبد محمد ولی قرنی و سپهبد علی صیاد شیرازی برگزار شد، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از پیشگامان در حوزه تربیت بدنی است و توجه ویژه‌ای به پرورش روح و جسم کارکنان و خانواده‌ها دارد.

وی با بیان اینکه خداراشکر اقدامات خوبی در رابطه با طرح‌های ورزشی در ارتش انجام شده است، افزود: با اجرای طرح ۳۱ لبیک یا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) که به صورت جداگانه برگزار شد، ارتشی‌ها خوب درخشیدند؛ کما اینکه طی ۲ سال گذشته طیف جامعه هدف را گسترده‌تر کردیم و خانواده‌ها را در این جامعه هدف، جای گذاری کردیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با تاکید بر توجه ویژه به ورزش بانوان، عنوان کرد:
پارسال اولین دوره مسابقات با حضور بانوان ورزشکار به خوبی برگزار شد و این نشان از توجه ویژه به خانواده‌ها و کارکنان طبق پیروی از فرمایشات مقام رهبری مدظله العالی درخصوص توجه به ورزش بانوان و خانواده بوده است.
 
امیر سرتیپ غلامعلیان در بخش دیگری از سخنانش به جلسه اخیر در محضر مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: در این جلسه حضرت آقا با تاکید فرمودند که سلام ویژه به خانواده‌ها و همسران نیرو‌های مسلح ابلاغ شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش افزود: به طور خاص در بحث توجه ویژه به ورزش نیز ارتش جمهوری اسلامی جزو نهاد‌های پیشرو بوده است و امسال در مسابقاتی که برای همکاران برگزار شد، خانواده‌ها هم حضور پرشور داشتند.

وی با بیان اینکه در حوزه ورزش بانوان مقام‌هایی در سطح کشوری کسب کرده ایم، گفت: به واسطه رکورد‌هایی که بانوان در حوزه ورزش کسب کرده اند در برخی ورزش‌ها بیشتر از آقایان خوش درخشیدند و این نشان دهنده توجه ویژه خانواده هاو ایرانیان به ورزش است.

امیر سرتیپ غلامعلیان با اشاره به اینکه در دوره هخامنشیان بهترین ورزشکاران اسب سوار، مربوط به بانوان بودند، افزود: در احادیث وآموزه‌های دینی به ورزش‌های اسب سواری، شنا و تیراندازی تاکید شده است.

امیر سرتیپ غلامعلیان گفت: خداوند را شاکریم که امروزه، ورزش بین خانواده‌ها از جایگاه خوبی برخوردار شده است و به طور ویژه نهادینه شده است؛ لذا می‌طلبد با توجه فراگیرتر به ورزش به خصوص ورزش‌هایی که مرتبط با ورزش عمومی و ارتقای آمادگی جسمی هستند؛ برای سلامت خود وخانواده گام مهمی برداریم. همانطور که امروز، آمادگی نیرو‌های مسلح معطوف به آمادگی‌های جسمی و رزمی است.

نتایج دومین دوره مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی ۱۰ متر ویژه پرسنل و خانواده‌های نیرو‌های مسلح استان کرمان به شرح زیر است:

تپانچه آقایان
مقام اول: مصطفی پرهیزکار از مرکز آموزش شهداء وظیفه نداجای سیرجان
مقام دوم: محسن امیری یگان تکاوری فراجا
مقام سوم: صادق سعیدقرارگاه جنوب شرق ارتش

تفنگ بادی آقایان
مقام اول: محمدرضا چاوشان 
مقام دوم:کمیل خرم نیا 
مقام سوم: رضا سادات حسینی

تفنگ بادی زیر ۱۵ سال بانوان
مقام اول: زینب تیموری
مقام دوم: فرنام خواجویی
مقام سوم: فاطمه زهرا صالحی
مقام سوم مشترک: پرنیا محمدی نسب

تپانچه بادی بانوان
مقام اول: فاطمه موسی
مقام دوم: مریم مظفری
مقام سوم: سحر سهاون

تفنگ بادی بانوان
مقام اول: فاطمه اکبری
مقام دوم: عصمت جرجندی
مقام سوم: بهاره بهرام نژاد

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان