Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی آقاطهرانی، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس، مدعی شده است که طرح مجلس برای محدودسازی اینترنت مورد تایید مرکز ملی فضای مجازی و اعضای حقیقی شورای عالی فضای مجازی و دستگاههای اجرایی حاکمیتی است.

آقاطهرانی، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس، مدعی شده است که طرح مجلس برای محدودسازی اینترنت مورد تایید مرکز ملی فضای مجازی و اعضای حقیقی شورای عالی فضای مجازی و دستگاههای اجرایی حاکمیتی است/ جماران

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۳۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از راه‌اندازی و فعالیت شورای فضای مجازی و اطلاع‌رسانی در استان خبر داد و گفت: برنامه روز ملی خلیج فارس با مشارکت خبرنگاران ایران و ۱۹ رسانه خارجی در بوشهر برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، اکبر پورات ظهر امروز در مراسم تجلیل و اختتامیه رویداد رسانه در عرصه انتخابات با تبریک گرامیداشت روز معلم و کارگر، اظهار داشت: انتخابات اسفندماه 1402 از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود و در همین راستا رسانه‌ها با فعالیت مستمر در حوزه تبیین و در راستای امیدآفرینی بر تهاجم دشمن به خوبی نقش آفرینی کردند که خدمات آنان درخور تحسین است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: حرکت دیگر دشمنان اخلال در روند برگزاری انتخابات از طریق اقدامات ضدامنیتی بود که با برگزاری منظم شورای تامین، فعال شدن کمیته‌های اطلاعاتی و امنیتی و حفاظت از زیرساخت‌های استان و نشست‌های تعاملی با دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و انتظامی استان گام موثر برداشته شد تا شاهد انتخاباتی باشکوه و در اوج آرامش باشیم.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی شورای فضای مجازی و اطلاع‌رسانی در استان بوشهر و تشکیل جلسات آن به‌صورت منسجم عنوان کرد: همچنین نشست‌هایی با اقشار و گروه‌های مختلف مردمی، فرمانداران و بخشداران، دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها در تحقق حماسه 11 اسفند 1402 برگزار شد.

پورات هماهنگی لازم در تمام سطوح را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در این راستا از خدمات تمامی اصحاب رسانه و شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد به سبب اهتمام اجرای این رویداد خوب قدردانی می‌شود.

وی با گرامیداشت روز ملی خلیج فارس با اشاره به وجود بیشترین مرز دریایی با خلیج فارس در استان بوشهر، تصریح کرد: آیین گرامیداشت روز ملی خلیج فارس با حضور مسئولان ، نظامیان و خبرنگاران خبرگزاری‌های ایران و 19 رسانه خارجی، بر روی ناو شهید منجزی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پهنه خلیج فارس برگزار شد و برگزاری برنامه‌های متنوع دیگری نیز در طول هفته خلیج فارس در استان بوشهر برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد | کج‌فهم به فضای مجازی ظلم کردی!
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد /از او پرسیدم طرح را خوانده ای گفت نه /با کج فهمی به فضای مجازی ظلم کرد
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد